×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آیین غبارروبی گلزار شهدای سیرجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی”سیرجان خبر” عصر روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی گلزار شهدای سیرجان توسط مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد، مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی بار دیگر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بر سر قبور شهدای سیرجان حضور پیدا کرده و این قبور را گلباران و عطرافشانی کردند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کرمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیرجان ضمن خیرمقدم به حاضرین از برگزارکنندگان این آئین تشکر کرد.

سرهنگ علی دستوری فرمانده پایگاه بسیج مقاومت سپاه سیرجان ضمن بررسی ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند. تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل جوان و نوجوان کشور یک ضرورت است.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم با تقدیم گل، یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهایشان تجدید پیمان کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.