برگزاری راهپیمایی روز قدس در سیرجان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

به گزارش سیرجان خبر؛ امام جمعه سیرجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت:روز قدس روز اعتراض جهانی مسلمین علیه ظلم و جنایات سردمداران غاصب صهیونیستی است و وظیفه ذاتی همه ما این است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهیم.

 

وی عنوان کرد: در این روز مردم ولایتمدار شهرستان سیرجان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، بار دیگر حماسه حضور را رقم خواهند زد.

 

فرماندار ویژه سیرجان  گفت: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

دکتر یعقوبی پور با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس ۲۵ فروردین‌ ماه برگزار می شود، افزود: با توجه به اینکه آخرین جمعه ماه رمضان مصادف با آخرین روز این ماه است، به دلیل شک و تردیدی که برای روز عید فطر وجود دارد، مراسم روز جهانی قدس یک هفته زودتر برگزار می‌شود.

 

فرماندار سیرجان با اشاره به ضرورت هماهنگی همه دستگاهها و نهادها در برگزاری باشکوه روز قدس گفت: از همه اقشار جامعه به خصوص جوانان، اصناف و کارکنان ادارات دعوت می کنم تا بار دیگر شکوه و عزت مردم ولایی و روزه دار شهرستان سیرجان در دفاع از مستضعفین و مقابله با استکبار جهانی را به نمایش بگذارند.

 

گفتنی است، راهپیمایی روز قدس با تجمع راهپیمایان از چهارراه رضوی در ساعت ۱۰ صبح آغاز و پس از طی مسیر راهپیمایی با سخنرانی وقرائت قطعنامه در میعادگاه نماز جمعه( حسینیه امام خمینی (ره)) به پایان خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.