×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی سرپایی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” فاطمه عرب نژاد متخصص رادیوآنکولوژی و مسئول فنی بخش شیمی درمانی سیرجان گفت: این بخش در محل ساختمان مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان بیمارستان با هفت تخت به همت و پیگیری مسئولین دانشکده علوم پزشکی با حضور فوق تخصص گوارش و متخصص زنان راه اندازی شده و قرار است در دهه فجر امسال به طور رسمی افتتاح شود.

وی گفت: با راه اندازی این بخش، غربالگری سرطان های زنان، سرطان‌های سینه، روده بزرگ، مری و معده به منظور کشف بیماران سرطانی در بین افراد به ظاهر سالم انجام شده و درمان سرپایی مبتلایان به تمامی سرطان ها از این پس در شهرستان سیرجان صورت می‌گیرد.
مسئول فنی بخش شیمی درمانی سیرجان بر تشخیص زودهنگام و درمان به موقع در بیماری‌های سرطان تاکید کرد و ادامه داد: اگر سرطان به موقع تشخیص و در زمان لازم درمان شروع شود، از افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری‌ها جلوگیری می شود و به این منظور و نیز جلوگیری از رفت و آمدهای بی‌مورد بیماران برای شیمی درمانی به شهرها و استان‌های همجوار، راه اندازی این بخش در سیرجان موهبت بزرگی است.

عرب نژاد اظهار کرد: ساختمان بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان جدای از ساختمان اصلی بیمارستان و در ضلع جنوبی محوطه بیمارستان راه اندازی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.