×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مرگ در دناک مادر و دختر خردسال

روابط عمومی جمعیت هلا احمر شهرستان سیرجان در تشریح حادثه عصر روز گذشته که موجب فوت مادر و دختر خرد سال شده بود در گفت و گو با خبرنگار“سیرجان خبر” گفت: برخورد تریلر که قصد عبور از محور زیر پل راه آهن سیرجان را داشته با خودرو مدفون شده در آب، نیروهای امدادی و هلال احمر را به این منطقه می کشاند.

رضا مراد پور بیان کرد: عصر روز (دوشنبه) یک مادر و دختر خردسالش با خودرو پژو پارس قصد عبور از زیر پل راه آهن سیرجان را به سمت روستای چاه دراز در ۴۵ کیلومتری سیرجان در محور شیراز داشته اند غافل از اینکه بارش باران های سیل آسا دریایی از آب را در زیر پل روی هم جمع کرده است و به محض ورود، خودرو وارد عمق آب شده و سرنشینان آن دچار خفگی و مرگ می شوند.

وی اظهار کرد: خودرو حامل مادر و دختر سیرجانی به محض ورود به محدوده زیر پل به دلیل خیس بودن خاک سر می خورد و وارد حجم زیادی از آب شده و خاموش می شود به طوری که اثری از خودرو دیده نمی شود.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان بیان کرد: نیرو های امدای و هلال احمر پس از بیرون کشیدن خودرو غرق شده از آب با جسد مادر و دختر که به گمان خانواده شان گم شده بودند، روبرو می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.