×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
انتخابات تعیین کننده شکوه اجتماعی و فرهنگی یک ملت است

به گزارش” سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری حضور پررنگ مردم در صحنه های گوناگون طی ۴۲ سال گذشته، عنوان کرد: یکی از تبلورهای این حضور شرکت مردم در پای صندوق های اخذ رای برای تعیین و تکلیف سرنوشت خودشان بوده است.

شهباز حسن پور انتخابات را تعیین کننده شکوه اجتماعی و فرهنگی یک ملت دانست و اظهار کرد: ملت بزرگ، آگاه و مقتدر ایران اسلامی از بدو نهضت امام راحل تا امروز در همه صحنه های مهم و سرنوشت ساز کشور به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: آنچه پایه های حکومت مردم سالاری دینی را محکم و استوار نگه داشته، حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری حضور پررنگ مردم در صحنه های گوناگون طی ۴۲ سال گذشته، عنوان کرد: یکی از تبلورهای این حضور شرکت مردم در پای صندوق های اخذ رای برای تعیین و تکلیف سرنوشت خودشان بوده است.

حسن پور بیان کرد: مقبولیت و مشروعیت نظام ما بعد از رهبری های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری نشات گرفته از حضور یکپارچه و معنادار مردم بوده و هست و اگر امروز همه توطئه های رنگارنگ و هزینه های گزافی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خبیث و فرزند کودک کشش رژیم صهیونستی برعلیه ملت ما انجام می دهد، خنثی شده همه به دلیل حضور مردم، فداکاری و مقاومت ملت ایران سرافراز بوده است.

حسن پور با تاکید برآنکه مردم از برخی کاستی ها و مشکلات گلایه مند هستند، تصریح کرد: قطعا مردم از برخی بی عدالتی ها و نارسایی ها گلایه مند هستند اما هرگز اینها را به پای اسلام و نظام ننوشتند بلکه گلایه مندی خود را در پای صندوق رای به نمایش گذاشته اند به طوری که به افرادی که در دوران مسئولیتشان به حرف ها و قول های که داده اند، جامه عمل نپوشانده، دیگر رای ندادند و فرد دیگری را انتخاب کرده اند.

وی اذعان کرد: قطعا مردم در روز ۲۸ خردادماه پای صندوق های رای خواهند آمد و سرنوشت چهار سال آینده کشور را با انتخاب رییس جمهور اصلح و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم خواهند زد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر اظهار کرد: برخلاف همه تبلیغات گمراه کننده دشمنان قسم خورده ما، به عنوان کارشناس مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی معتقدم که مردم باز هم پای صندوق های رای خواهند آمد، اما باید مدنظرداشت که افراد جسور، شجاع، توانمند، تصمیم ساز، تصمیم گیر و کسانی که شیفته خدمت باشند را انتخاب کنند نه تشنه قدرت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.