×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اولین اثر و نتیجه انتخابات به خود مردم باز می‌گردد/ مردم میدان‌دار و صحنه گردان اصلی هستند

به گزارش “سیرجان خبر” حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز ۲۸ خرداد در نخستین دقایق آغاز رای گیری در سراسر کشور، آرا خود را در حسینه امام خمینی (ره) به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود به صندوق فرمودند: امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند.

ایشان با بیان اینکه مردم هستند که با حضور در کنار صندوق‌های رای و با دادن رای در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سالهای آینده معین می‌کنند افزودند: امروز متعلق به مردم است وهر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام بدهند از حضور در کنار صندوق رای و دادن رای، این سازنده آینده آنهاست و تعیین کننده سرنوشت چند ساله آنهاست.

حضرت آیت الله خامنهای با بیان اینکه درست به همین دلیل است که عقل و خرد انسان حکم می‌کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند ادامه دادند: اینکه ما دعوت می‌کنیم مکرراً مردم را به حضور در انتخابات، اولین اثر و نتیجه آن حضور به خود مردم برمی‌گردد.

رهبر انقلاب فرمودند: البته با حضور مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی هم امتیازات بزرگی را در عرصه بین‌المللی به دست می ‌آورد. لکن آنکه اول منتفع می‌شود از این رای دادن خود مردم است.

ایشان ادامه دادند: بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب کنید و را‌ی بدهید، این چیزی است که برای آینده کشور و برای آینده یکایک مردم دارای اهمیت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.