×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری


سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در گفتگو با “سیرجان خبر” اظهار کرد: قشر جوان به عنوان قشر گسترده جامعه نیاز به تخلیه هیجانات دارند که نیاز است برای مدیریت هیجان ها نهادهای فرهنگی اجتماعی برنامه داشته باشند چراکه اگر برای ابراز هیجانات روش‌های درست را درپیش نگیریم هیجانات فردی و اجتماعی به سمت مسائل آسیب‌زا پیش می روند و در مناسبت های مختلف به شکل منفی بروز می کنند.
وی گفت: پلیس تحت هر شرایطی که سایر ادارات برنامه‌ای داشته باشند نقش هدایتگری، مدیریتی و نظارتی دارد اما با ناهنجاری اجتماعی نباید پلیسی برخورد کرد بلکه فرهنگ‌سازی باید مورد توجه قرار بگیرد.
سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: از طرفی پلیس نمی تواند ضایع شدن حق و حقوق دیگران را بپذیرد از این رو با مزاحمین و معترضین به حقوق مردم برخورد قانونی خواهد داشت و در این راستا پلیس از قبل هشدارهایی داده، نظارت ها انجام شده و حتماً با مخلان نظم و امنیت برخورد می شود.
فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: همه ما در مقابل حقوق دیگران مسئولیم پس هرگونه تخلف و رفتارهای خطرناک را به پلیس گزارش کنیم و از طرف دیگر باید تلاش کرد شیوه این مراسم عوض شود تا تقاضای اینگونه مواد خطرناک کاهش یابد.
سرهنگ ایران نژاد گفت: لازم است خانواده‌ها خطرات موجود را به فرزندان خود گوشزد و این آئین را در گردهمایی های خانوادگی دنبال کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.