×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برگزاری یادواره ۱۸ شهید نیروی دریایی استان کرمان

به گزارش “سیرجان خبر” یادواره ۱۸ شهید نیروی دریایی استان کرمان در مرکزآماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در سیرجان برگزار شد در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین و کارکنان نیرویی دریایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: امروزه و در این دنیا همه به دنبال بهترین‌ها هستند، بهترین ماشین، خانه و بهترین شغل را برای خودشان انتخاب می‌کنند و همه به دنبال بهترین‌ها هستیم که این یک مسئله باطنی هست و در ذات آدمی نهفته است اما انسان باید درباره رفتنش به سرای آخرت هم باید بهترین راه را انتخاب کند که بهترین راه، راه شهادت است و چه بهتر که عروج ما با شهادت باشد.

وی افزود: مکان و زمان و چگونگی رفتن ما هم مشخص نیست اما باید همواره آماده باشیم و با کسب تقوا و معنویت بتوانیم با شهادت مسیر عروج خود را تعیین کنیم که این مسیرها، روشن و نورانی هستند.ناخدا محمدرضا کهنسال فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سیرجان نیز در این مراسم گفت: شهید قهرمانی افتخار نیروی دریایی است و به حق می‌توان گفت یکی از شجاع‌ترین ملوانان نیروی دریایی جهان بود و قهرمان جنگ با نیروی دریایی آمریکا بود.

سید محمود حسینی گفت: شهید حمید قهرمانی به تنهایی تا آخرین لحظه دست از تلاش برای محافظت از انقلاب و همرزمان خود برنداشت و در این راه به شهادت رسید. در ادامه این مراسم یکی از جانبازان دفاع مقدس نیروی دریایی به بیان خاطرات در مورد نبرد با نیروی دریایی دشمن آمریکایی پرداخت و سپس در وصف سیدالشهداء و شهدای نیروی دریایی عزاداری شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.