×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حاج قاسم سلیمانی در کلام شهروندان سیرجانی+فیلم

به گزارش “سیرجان خبر” حدود یک سال از شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌گذرد و مردم همچنان در سوگ دوری از این اسطوره فراموش نشدنی داغدار هستند، اما یاد و مکتب حاج قاسم بیش از هر زمان دیگری در بین مردم زنده و جاری است.

گویی با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، زوایای دیگری از اخلاق، رفتار و منش این بزرگ مرد تاریخ ایران بر همگان نمایان شد و اقشار مختلف مردم را بر آن داشت تا با مطالعه زندگینامه، وصیت‌نامه و روایت‌های نزدیکانش، بینش و معرفت خود را نسبت به این قهرمان فراموش‌نشدنی ارتقا دهند به طوری که امروز الگوگیری از مکتب سلیمانی پررنگ تر و قوی‌تر از گذشته شده است.

شهید سلیمانی امروز به الگویی برای همه نسل‌ها با هر عقیده و سلیقه‌ تبدیل شده است و چنان محبوب قلب‌ها شد، که گویی کسی تصور نمی‌کرد روزی یک فرمانده نظامی بتواند به چنین محبوبیتی در دل مردم دست پیدا کند و البته حاصل سرباز بی‌ادعای ولایت بودن چیزی جز این هم نخواهد بود.

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سیرجان خبر به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده دلها حاج قاسم سلیمانی گفت و گویی با شهروندان سیرجانی داشت و مردم شهرستان سیرجان شخصیت کاریزما، مردم‌داری، اخلاق‌مداری، صداقت و شجاعت سردار سلیمانی را رمز محبوبیت این بزرگ‌مرد می‌دانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.