×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دلایل کمبود سیمان در بازار شهرستان سیرجان چیست

به گزارش “سیرجان خبر” موضوع کمبود سیمان در شهرستان سیرجان به موضوعی پرچالش در چند هفته گذشته تبدیل شده که نه تنها پروژه های عمرانی، بلکه ساخت و سازهای شخصی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.


رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص کمبود سیمان در سطح شهرستان اذعان کرد: طی چندسال گذشته در سطح شهرستان سیرجان هیچ گونه کمبودی در تامین سیمان سیرجان نداشته ایم اما طی دوهفته گذشته کارخانه های سیمان کرمان پاسخگوی درخواست فروشندگان سیمان شهرستان نبوده و تنها بخشی از تقاضای فروشندگان را پاسخ می دهد که این امر موجب کمبود سیمان در شهرستان گردیده است.


محمدرضا خواجویی در ادامه گفت: طی سه روز اخیر با همکاری بسیج اصناف، بازرسان اداره صمت شهرستان ۹۴۰ کیسه و ۵۰ تن سیمان فله که در حال حمل به مقصد سایر استان ها بود توقیف و پرونده متخلفین تحت عنوان عرضه خارج از شبکه به مراجع قانونی ارسال گردید.


رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیرجان با بیان اینکه همیاران بسیج اصناف و بازرسان اداره صمت به صورت شبانه روزی تمام ظرفیت خود را برای رصد وضعیت عرضه و قیمت اقلام کالایی مورد نیاز و ضروری مردم متمرکز کرده اند، گفت: عدم رعایت قیمتهای مصوب به هر بهانه ای مصداق تخلف گرانفروشی موضوع ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی محسوب شده و مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، احتکار و یا گرانفروشی با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت شهرستان تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان اداره صمت مورد پیگیری قرار گیرد.

محمد محمود آبادی رئیس صنف مصالح ساختمانی شهرستان سیرجان علت کم بود سیمان را تعطیلی کارخانه سیمان بندرعباس به دلیل خرابی دانست و گفت: کم بود سیمان استان هرمزگان از استان های همجوار تامین می شود که استان کرمان جزء این استان ها است.

وی گفت: در حال حاضر قیمت مصوب هرکیسه سیمان ۲۵هزار ۵۰۰تومان می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.