×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
رانندگان نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را کاملا رعایت کنند

فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: طرح زمستانی پلیس از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۰در سطح محور های مواصلاتی شهرستان سیرجان آغاز شده است و تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ادامه خواهد داشت.

مهدی سلیمی اذعان کرد: مأموران پلیس راه با همکاری دستگاه‌های امدادی سعی دارند حداکثر تسهیلات را برای تردد و ایمن سازی محورهای مواصلاتی فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و در جاده ها با برف و لغزندگی و کاهش دید مواجه هستیم، بهتراست رانندگان تا جای ممکن از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز قبل از سفر نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: قبل از سفر بازدید خودرو را انجام دهند و سیستم روشنایی از جمله چراغ ها و مه شکن را حتما چک کنند.

فرمانده رئیس پلیس راه سیرجان گفت: به همراه داشتن تجهیزات خودرو برای سفر، وسایل گرمایشی، لباس گرم و مهم ترین وسیله زنجیرچرخ حتما توصیه می شود.

سلیمی اظهار کرد: از پر بودن باک بنزین در حین سفر مطمئن باشید و بدون اطمینان خصوصا در شب در جاده ها تردد نکنید.

وی به لزوم رعایت رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: بیشتر تصادفات ناشی از تخطی از سرعت،عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله قانونی است که ضرورت داردنکات ایمنی به خوبی رعایت شود.

فرماده پلیس راه سیرجان در پایان اذعان کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرستان سیرجان ممنوع است و این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.