×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان برگزار شد+تصاویر

به گزارش ” سیرجان خبر” صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان صبح امروز با شرکت گردانهای نداجا،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران در محل پلیس راهوربا حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در حاشیه این مراسم هفته ناجا را هفته افتخار، عزت، امنیت و ایثارگری خواند و تاکید کرد: پلیس مقتدر و عزیز ایران اسلامی، مظهر قانون گرایی، قانون مداری و قانون محوری است.

وی با تبریک این مناسبت به فرماندهی کل قوا، نیروهای مسلح، عموم مردم و فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، تاکید کرد: ماموران پلیس عمر شریفشان را فداکارانه، صرف خدمت به مردم می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه، درستکاری، امانت داری و دفاع از ارزش های اسلامی را از دیگر خصایص ماموران انتظامی خواند و گفت: شان و جایگاه خادمان مردم در نظام جمهوری اسلامی، در حفظ ارزش های اسلامی نهفته است.

این مقام انتظامی تعامل و همکاری مردم و پلیس را لازم و ضروری و امنیت را مسیری دوطرفه دانست و افزود: در جریان تامین امنیت از یک سو، حاکمیت و نماینده ناجا و از سوی دیگر مردم و نهادهای مردمی نقش و مسئولیتی مشخص برعهده دارند. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان گفت: هفته ناجا را فرصتی برای افزایش همکاری ها با مردم، معرفی عملکرد پلیس برای آنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی دراین مراسم عنوان کرد:کشور ما بحمدالله کشور امنی است و قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند پلیس با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی افزود : پیشرفت ما در زمینه های گوناگون با توکل به خدا، رعایت تقوا، مقاومت، ایثارگیری، مردم داری، اخلاق و اطاعت از رهبری بوده و ممکن است درجایی برگی از درخت بریزد اما نمی توانند درخت تنومند اسلام را از بین ببرند.

 امام جمعه شهرستان سیرجان همچنین بیان داشت:همان گونه که رهبر عزیزمان فرمودند زمانی انقلاب ساقه نازکی بود نتوانستند امروز که درخت تنومندی است نمی توانند هیچ غلطی بکنند و وظیفه داریم از نیروی انتظامی که حافظ ارزش ها  در جامعه است حمایت کنیم.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در پایان گفت:براساس کلام مولای متقیان امام علی علیه السلام سربازان، لشکریان، اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی به اذن خداوند شما دژ محکم کشور، زینت زمام دارها و مایه عزت دین هستید و به خود ببالید.

در ادامه نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد بیان کرد : اقتدار نیروی انتظامی بالاترین ظرفیت را  برای مردم فرام کرده است که در کنار این اقتدار مهربانی پلیس هم وجود دارد که هر دو مکمل یکدیگر هستند.

حسن پور ادامه داد: به لطف خداوند و در سایه زحمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان، معاونان، پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان و سایر کارکنان از امنیت بالایی در سطح شهرستان سیرجان و استان برخوردار هستیم .

وی اظهار داشت : اگر امروز توسعه ای در کشور و استان بوده در سایه امنیت نیروی انتظامی بالاخص به رزو شدن یعنی پلیس اقتصادی بوده است که موفق به کارهای بزرگی شده است.

 حسن پور اظهار داشت : اتفاق خوب دیگری نیز که اخیرا رخ داده بحث خیرین امنیت ساز است که به عنوان نماینده مردم، دست فعالان این حوزه در امور بهداشت و درمان و مدرسه سازی را می بوسم اما بحث خیرین امنیت ساز ابتکار عمل پلیس بوده که امیدواریم این طرح نیز در شهرستان سیرجان و دیگر نقاط استان همانطور که در طول تاریخ در امور خیر زیادی پیشگام بوده بتواند در طول سال نیز شتاب بیشتری بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مجموعه ناجا به ویژه سردار اشتری عزیز فرمانده محترم این مجموعه که در کنار تلاش شبانه روزی خود هماهنگی و تعامل نزدیکی نیز با نمایندگان مجلس در خانه ملت دارند و همچنین سردار ناظری مجاهد فی سبیل الله قدردانی می کنم و آرزوی صحت و سلامتی برای همه این عزیزان دارم.

لازم بذکر است در این مراسم از افسران و سربازان نمونه و همچنین پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل شد و سرگرد جهانشاهی افشار به درجه سرهنگ دومی ارتقاء درجه پیدا کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.