×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
قدرت رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطین شکست خورده است

به گزارش “سیرجان خبر” حجه الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بدون شک پیروزی بزرگ بچه های فلسطین و گروه مقاومت در ایجاد وحدت خوب و بی نظیر در منطقه قدس، غزه و کرانه باختری رقم خورد و پاسخ با موشک هم گنبد آهنین رژیم اشغالگر صهیونیست ها را بر باد داد و هم جایگاه قدرت و اقتدار فلسطینیان را تثبیت کرد و امروز سردمداران غرب و آمریکا به اقتدار جوانان مقاومت بیشتر پی بردند و اعتراف می کنند.

وی افزود: ما امروز جنایات رژیم کودک کش و ددمنش صهیونیست را محکوم کرده و از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنیم و اعلام می کنیم رژیم های ظالم و به خصوص رژیم اشغالگر قدس رو به زوال و نابودی است وهرگز نخواهد توانست در برابرملت های مسلمان و مقاومت قد علم کند و برابری نظامی داشته باشد گرچه جنایاتش را تمام مردم ومسلمانان جهان محکوم کردند.

خطیب جمعه سیرجان با تاکید بر وحدت قشرهای مختلف مردم گفت: وحدت در کشور ما موضوع امنیت ملی ما و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چرا که پیشگام در استکبارستیزی هستیم و امروز استکبار جهانی و دشمنان و مرتجعین منطقه در صدد تفرقه افکنی به عنوان محوری ترین عملیات خود برای دشمنی با ملت ما دارند.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه، یأس دشمن، حمایت مردم از نظام اسلامی، اتکای نظام اسلامی به مردم را در پی دارد ویکی از برکات حضور مردم همین است که وقتی دشمنان نگاه میکنند و می‌بینند که مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌کنند که نمی‌شود با این نظام معارضه کرد؛ چون با یک ملت نمی‌شود معارضه کرد.

امام جمعه سیرجان انتخابات چیزی است که موجب می‌شود مردم احساس کنند مسئولیت دارند، باید تشخیص بدهند، باید بیایند در صحنه و حضور پرشور در انتخابات اعتماد مردم را به نظام اسلامی نشان میدهد و امنیت و وفاق ملی را نشان می دهد.

وی در خصوص هیئت مذاکره کننده برجام هم گفت: آن‌چه مورد قبول ملت ایران است‎ لغو همه تحریم ها و‎ انتفاع کامل اقتصادی ایران است و طرح فریبکارانه آمریکا در تعلیق هرگز مورد قبول نخواهد بود.

خطیب جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته و سالروز آزادی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و روز مقاومت وایثار و پیروزی اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان و سپاهیان ما بود و در این عملیات سرنوشت ساز بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین‌المللی و نشان دادن برتری قدرت سیاسی‌ – نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی به عراق و حامیان او در منطقه ثابت شد که انهدام نیروهای متجاوز در منطقه بین غرب کارون تا خط مرزی را رقم زد دنیا به پیروزی کامل رزمندگان ما اعتراف کرد.

وی به مناسبت روز صنعت و معدن هم پرداخت و گفت: باید صنایع تولیدی خودمان در تجارت کشور تحت تاثیر قرار گیرد وبا برداشتن موانع پیش روی واحدها و کاهش هزینه‌ها و همچنین صادرات محصولات و برجسته کردن تولیدات داخلی در راستای حمایت از کالای ایرانی، توجه شود.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم سالروز تخریب قبور ائمه بقیع را تسلیت گفت و به سلسله مباحث قرآنی از جمله نیروی ایمان، جهاد اکبر و مقابله با خواسته نفس درون و کسب تقوای الهی پرداخت.

گفتنی است که نمازگزارن جمعه سیرجان پس از اقامه نماز با محکوم کردن جنایات سردمدران رژیم در حمایت از مردم مظلوم فسلطین اشغالی تجمع کردند و جنایات آنان را در کشتن کودکان و مردم فلسطین محکوم نمودند و شعارهایی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

http://eitaa.com/namazesirjan

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.