×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آئین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران به عنوان قهرمانان و خالقان دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شوند، چرا که در این سال‌ها ثابت کردند که در هر برهه‌ای آماده خدمت خالصانه به کشورند.

وی افزود: امروز بعد از چهل سال از مردانی تجلیل می‌کنیم که جوانی و عمر خود را در طلب اخلاص گذاشتند تا انقلاب اسلامی سربلند و جاودان بماند.

بهاءالدینی با بیان اینکه امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونا اجرا شد، تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه شهرستان سیرجان در هفته دفاع مقدس امسال تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تجلیل از مقام شامخ شهیدان و عطر افشانی مزار شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و عمده‌ترین فعالیت‌های این هفته استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بود.

سرهنگ دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان نیز در این آیین گفت: تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را می‌توان تجلیل از تمامی ارزش‌های انسانی و الهی توصیف کرد چرا که ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی این دلاورمردان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی، سزاوار قدردانی است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی تبعیت از ولایت و رهبری موجب حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه، خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار و پیروزی نظام اسلامی در این نبرد نابرابر شد و این رشادت و حضور ارزشمند تا رسیدن انقلاب به دست منجی عالم بشریت ادامه دارد.در این مراسم از ۴۰ پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.