×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آغاز طرح ترافیکی زمستانه ۱۴۰۰ در گدار خانه سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز در حاشیه  این مراسم گفت: در طول سال طرح‌های مختلف ترافیکی نوروزی، تابستان و زمستانی اجرایی می‌شود، اما افزایش حوادث جاده‌ای اصلی‌ترین دغدغه خدمتگزاران مرتبط با محور‌های مواصلاتی استان است.

سردار ناظری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سیزده درصد کاهش داشته است.

بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به این که رزمایش طرح ترافیکی زمستانه تا پایان اسفند سال جاری ادامه دارد، گفت: هدف از برگزاری این طرح آماده‌باش دستگاه‌های ذیربط و ایمنی کاربران جاده‌ای و مسافران در راه در هنگام بارندگی و زمستان است.

بهاالدینی با بیان اینکه امیدواریم این طرح بتواند کمک کند تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و جلب رضایت مردم باشیم، تصریح کرد: تمام نیرو‌های خدمت رسان شهرستان سیرجان این آمادگی را دارند تا در صورت بروز هرگونه خطرات احتمالی نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدام کنند.

فرماندار سیرجان بیان داشت:به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و ارتقای توان عملیاتی دستگاه‌های خدمت رسان در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه، بخشی از تجهیزات خودرویی پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس و آفرود رژه رفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.