×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آقای فرماندار، مراقب انتصابات خود باشید

به گزارش گروه سیاسی “سیرجان خبر” متن این بیانیه به شرح ذیل است:

“بیانیه ی شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههاومراکزآموزش عالی شهرستان سیرجان”
در روزهای گذشته شاهد بودیم که مشاورسیاسی فرماندار شهرستان سیرجان و رئیس ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید درشهرستان سیرجان که بار دیگر با انتشار عکسی از سران فتنه در فضای مجازی به حمایت از فتنه گرانی پرداخت که شمشیر را از رو برای عناد با نظام جمهوری اسلامی بسته اند و روزی تمام توانشان را برای پایمال کردن خون شهدا به میدان آورده بودند. این برای چندمین باراست که این فرد بعنوان مشاورفرماندارشهرستان سیرجان با انتشارعکسی ازسران فتنه قصد تطهیراین معاندین را دارد.
گویی که ما حافظه تاریخیمان از بین رفته است؟ گویی که ملت ایران فراموش کرده اند که چگونه شیرینی حماسه جاودان تاریخ انقلاب را با اعمال خود به کاممان تلخ کردند، گویی فراموش کرده ایم که همچون یزیدیان حرمت امام حسین(ع) و عاشورا را در هم شکستند، چگونه خون به دل امام و شهدا روان ساختند و بغض ولی فقیه عزیزتر از جانمان را در آن نماز جمعه تاریخی شکستند. ملت شریف ایران هنوز که هنوز است حرف ها و بیانیه ها را از یاد نبرده است، هنوز که هنوز است شادی سران استکبار از مصاحبه ها و اقدامات آقایان را فراموش نکرده اند.
چه شده است که هنوز چند سال بیشتر نگذشته باز هم پیدا می شوند افرادی که غبار آلودگی فتنه جلوی چشمانشان را گرفته است و نمی گذارد که حقایق را ببینند و عبرت بگیرند؟
آیا ملت ایران تکلیف خود را با سران فتنه روشن نساخته اند؟ آیا فریادها و شعارهای ملت در یوم الله نهم دی را به همین سرعت فراموش کرده اند؟ آیا رواست حال که ملت ایران با رأفت اسلامی خود چشم بر خطاها پوشانده است و اجازه داده اند برخی باز هم در مسند قدرت، مجال خدمتی پیدا کنند با انتشار عکس سران فتنه در موقعیت های مختلف از چهره آمریکایی و اسرائیلی آنان قبح زدایی کرده و چهره شان را بزک کنند؟ همانگونه که امام خامنه ای(حفظه الله) فرمودند: ((مسئله فتنه و فتنه گران از خطوط قرمز نظام است.)) لذا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکزآموزش عالی شهرستان سیرجان در کنار ملت شریف، صبور و بصیر شهرستان سیرجان همچون همیشه ی تاریخ این انقلاب پای خطوط قرمزمان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم هر شخصی در هر جایگاهی پایش را فراتر از خطوط قرمز انقلاب و اسلام بگذارد. ما از اختلاف سلیقه ها، اختلاف نظرها و اختلاف دیدگاه ها در کشور استقبال می کنیم اما اجازه نخواهیم داد که این انقلاب ولو در کوچکترین و پایین ترین مسند اداری به دست حامیان فتنه گرانی باشد که امتحان خود را در پیشگاه ملت پس داده اند و خود ملت تکلیفشان را یکسره کرده اند لذا از فرماندار محترم شهرستان سیرجان که فردی متدین و ولایت مدار است تقاضا داریم که هر چه بیشتر به وصیت امام بزرگوارمان که فرمودند: «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد» عمل کرده و برخورد قاطع بامشاورسیاسی فرمانداری شهرستان سیرجان نموده و بیش از پیش مراقب انتصابات خود باشند زیرا که همه ی ما در پیشگاه خداوند منان روزی پاسخ گو خواهیم بود که با این امانت شهدا چه کرده ایم.

من الله توفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکزآموزش عالی شهرستان سیرجان ۱۳۹۴/۰۴/۰۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.