×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اتمام ساخت ۷۵ واحدی بنیاد مسکن سیرجان به محرومان

SANYO DIGITAL CAMERAبه گزارش“سیرجان خبر” طرح ساخت ۷۵ واحدی سیرجان ویژه خانواده‌های بی‌بضاعت به پایان رسید و واحدها به افراد واجد شرایط تحویل داده شد.

امیر شهبا با اشاره به اتمام طرح ۷۵ واحدی مسکن محرومان اظهار داشت: این واحدها از سوی بنیاد مسکن سیرجان به افراد واجد شرایط تحویل داده شد.

مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با زیربنای ۴ هزار و ۵۰ متر مربع طی مدت پنج سال از تسهیلات و طرح‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان ساخته و ۷۵ خانوار از نعمت مسکن مناسب برخوردار شدند.

وی از اختصاص بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال وام مسکن روستایی برای بهسازی یا ساخت مسکن مقاوم در روستاها برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.

شهبا گفت : تاکنون ۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط مبلغ ۷۵ میلیارد ریال از این تسهیلات را دریافت کردند و در سال جاری هم در ۳۰ روستای سیرجان مقدار پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع زمین برای واجدین شرایط ثبت‌نام شده و تاکنون ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع آن واگذار شده است.

مسئول بنیاد مسکن انقلاب سیرجان بیان داشت: طرح آمارگیری مسکن روستایی نیز در شهرستان آغاز شده و در اجرای طرح ساماندهی سند مسکن روستایی برای شهرهای زیر ۲۰ هزار خانوار و روستاهای بالای ۵۰ خانوار امسال یک‌هزار و ۲۰۰ سند صادر و به صاحبان آنها تسلیم شده است.

شهبا از تهیه و اجرای طرح هادی برای ۱۷ روستا خبر داد و گفت : ۱۲ روستا بازنگری طرح شده است و  روستاهای بلورد، کهن‌شهر سفلی، خیرآباد کفه با اعتبار ۲ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی و دهیاری‌ها طرح هادی آنها در مرحله نخست انجام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.