×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
اجازه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سال ۹۲ دانشگاه آزاد در کنکور ۹۳

konkorبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال ۹۲ از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۲ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز شنبه ۲۳ آذر ماه ۹۲ پایان می‌پذیرد.

بر اساس ضوابط، دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و همچنین دارندگان گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و داوطلبانی که گواهینامه دوره پیش دانشگاهی خود را حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۳ دریافت می‌کنند حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

دارندگان مدرک کاردانی یا فوق دیپلم دانشگاه‌ها و موسسات آموزشگاهی و همچنین دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آن دسته از داوطلبان مذکور که حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۳ در مقطع کاردانی فارغ‌التحصیل می‌شوند حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۳ را خواهند داشت.

پذیرفته شدگان سال ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی برابر مقررات مربوطه حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری ۹۳ را خواهند داشت.

در ضابطه‌های مربوطه کسانی که در دوره‌های روزانه چه متمرکز و چه نیمه متمرکز سال ۹۲ قبول شده باشند، حق شرکت در کنکور را ندارند اما برای اولین بار است که پذیرفته شدگان سال ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در آزمون سراسری شرکت کنند.

بدیهی است داوطلبان مرد از نظر مقررات وظیفه عمومی مطابق وظیفه عمومی مندرج در صفحه ۳۷ دفترچه راهنمای ثبت‌نام مشکلی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون را نباید داشته باشند.

به داوطلبان توصیه می‌شود پس از پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق سایت سازمان و دریافت اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره سریال ۱۲ رقمی نسبت به دریافت دفترچه راهنما از سایت و مطالعه آن برای ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

هر داوطلب می‌تواند ابتدا نسبت تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام که در صفحه ۴۵ دفترچه راهنما چاپ شده است و کنترل اطلاعات تکمیل شده و اطمینان از صحت آن، تا روز شنبه ۲۳ آذر ۹۲ به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

بدیهی است پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام به هر داوطلب یک شماره پرونده ۷ رقمی و یک کد پیگیری ۱۶ رقمی توسط سیستم ارائه می‌شود که این امر به منزله آن است که ثبت‌نام متقاضی انجام شده است.

براساس این گزارش، تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه تعداد ۳۲۲ هزار و ۶۹۰ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۳ ثبت نام کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.