×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
از تحریم و عربده کشی دشمنان هراسی نداریم
الهه پورآباده

به گزارش سیرجان خبر؛ محسن نیک ورز که نخستین قاضی تحریم شده از استان کرمان اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان را نشانه استیصال آنها دانست و افزود: از دشمنانی که از اسلام و انقلاب اسلامی ایران ضربه ها خورده‌اند، نمی توان توقع داشت که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ساکت و آرام بنشینند؛ چرا که دشمن، دشمن است و با هر حرکت هوشیارانه و در مسیر حفظ منافع ملی کشور، برافروخته تر گردیده و در مسیر دشمنی خود، عنادآمیزتر و خصمانه تر اقدام می کند.

وی بیان کرد: مفتخر بر این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم که فرمودند: «اگر دیدید دشمن از شما تعریف می کند، بدانید اشتباه کرده اید»، به ملت گفتند: «دشمن اگر از کسی تعریف نمود باید از او حذر کنید».

دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان سیرجان تصریح کرد: با تحریم شدن از سوی اتحادیه اروپا به این باور رسیده ام که هر اقدام هر چند کوچک ما نیشتری بر جان دشمنان این سرزمین و نظام مقدس بوده و افول و هلاکت آنها نزدیک تر می نماید؛ از این رو بر خود می بالم و در این مسیر با تاسی به سید الشهدای جبهه مقاومت و با پشتیبانی ملت همیشه سرافزار ایران اسلامی به پیش خواهم رفت.

وی یادآور شد: بهانه دشمنان در اعمال تحریم اخیر، برخورد قاطع با هنجارشکنان و قانون شکنان در اغتشاشات سال های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ بوده است و در این رابطه باید تاکید کنم که دستگاه قضایی در مسیر اجرای حق و عدالت و به عنوان پشتیان حقوق فردی و اجتماعی افراد، ضمن پشتیبانی قاطع از ضابطان قانونی خود، اجازه نمی دهد که عده ای محدود، غرض ورزانه آرامش و امنیت عمومی جامعه؛ که مرهون خون شهدای این سرزمین است را بر هم زنند و در این مسیر هیچ تهدید، تطمیع و تحریمی اثرگذار نخواهد بود.

شایان ذکر است؛ اتحادیه اروپا باری دیگر با تکرار ادعای نقض حقوق بشر در ایران، پنج فرد و دو نهاد ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. وبگاه شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای از اعمال هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه پنج فرد و دو نهاد ایرانی با ادعای دست داشتن در «نقض حقوق بشر» خبر داده است.

تحریم‌های جدید شامل سلمان آدینه‌وند، فرمانده فعلی یگان امداد نیروی انتظامی تهران بزرگ، سعید منتظرالمهدی سخنگوی فرماندهی کل انتظامی ایران، سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی فضا مجازی، محسن نیک‌ورز دادستان سابق شهرستان سیرجان و نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت می‌شود. همچنین بسیج دانشجویی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز مشمول این تحریم‌ها شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.