×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اطلاع رسانی قوانین ترافیکی باعث کاهش تصادفات و بروز حوادث می شود/افزایش ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در جمع خبرنگاران با اشاره بحث ترافیک در سطح شهر گفت:یکی از مهم ترین مشکلات ترافیکی گردش به راست بلوارها بود که رفع شد و مشکلات ترافیکی نیز بصورت جدی در حال رفع شدن است که اطلاع رسانی قوانین ترافیکی در سطح شهر نیز باعث کاهش تصادفات و بروز حوادث می شود که در این زمینه بنرهایی در شهر نصب شد.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماه اخیر ۳۳ درصد تصادفات درون شهری کاهش داشته است افزود: در بازه زمانی پنج ماهه سال گذشته ۱۴ مورد فوتی در تصادفات داشتیم اما در سال جاری این تعداد به هشت مورد رسیده است که در راستای تامین امنیت جان شهروندان ۱۶۰۱ دستگاه خودرو سواری و ۱۶۷۶ موتورسیکلت متخلف توقیف شده است .

سرهنگ ایران نژاد ادامه داد:امنیت پارک ها بصورت کامل تامین شده است که نیروهای پلیس اطلاعات بصورت لباس شخصی و ماموران کلانتری و گشت ها نیز بصورت علنی در پارک ها امنیت شهروندان را تامین می کنند و پارک هایی که روشنایی ندارند نیز با رایزنی هایی با نهادهای مسئول در حال رفع شدن است .

فرمانده انتظامی سیرجان از افزایش ۸ درصدی کشفیات ماده مخدر تریاک خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف شده است و در قاچاق هروئین نیز ۳۶ درصد افزایش کشف داشته ایم.

ایران نژاد تصریح کرد: خیران بیایند در زمینه امنیت وقف کنند تا از بروز آسیب ها و حوادث جلو گیری شود اگر در امنیت وقف صورت گیرد دیگر نیاز به وقف برای درمان نیست چرا که از بروز حوادث جلوگیری می شود.

وی در خصوص طرح پلمپ مراکز عرضه قلیان اظهار داشت: ما چیزی بعنوان قلیان خانه نداریم  کسانی که قلیان عرضه می کنند باید مجوز بگیرند و در یک واحد صنفی تشکیل دهند و طبق قوانین مقررات فعالیت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان پاسخ به سوالی در خصوص ممنوعیت ورزش بانوان در شهر گفت: ما با ورزش بانوان مخالف نیستیم ما با ناهنجاری ها مخالفیم کسی که قانون رعایت کند باید قانون اسلامی و شرعی را هم رعایت کند بسیاری از خانم ها فکر می کنند در اروپا زندگی می کنند ما در کشور اسلام زندگی می کنیم این نوع ورزش بانوان همراه با آهنگ شبیه یک نوع تمرین رقص در ملا عام بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.