×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اعلام حمایت اقشار مختلف بسیج از اقدام به موقع دادستان در برخوردقانونی باهنجارشکنان

به گزارش سیرجان خبر بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان با صدور بیانیه های  جداگانه اعلام حمایت از اقدام به موقع دادستان محترم در پاسخ به مطالبه عمومی جهت برخوردقانونی باهنجارشکنان را اعلام کردند.

متن بیانیه های بسیج اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان به شرح زیراست

 

اعلام حمایت بسیج اصناف شهرستان سیرجان از دادستان محترم سیرجان در خصوص برخورد قانونی وقاطعانه با هتاکین ارزش های الهی

 

احقاق حق و اجرای عدالت به عنوان یکی از ارکان دین مبین اسلام و از اهمیت و جایگاه بس رفیعی برخوردار می‌باشد، و به تبع آن، در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر این موضوع تأکید شده است،از اشخاصی که در این زمینه شبانه‌روز تلاش می‌کنند، بر مردم و حکومت اسلامی واجب است تا قدردان زحمات این بزرگواران باشند.

 

لذا بسیج اصناف شهرستان سیرجان از موضع انقلابی دادستان محترم شهرستان سیرجان جهت احقاق حقوق عامه مردم سیرجان کمال تقدیر و تشکر را دارد و توفیقات روزافزون دادستان محترم را از خداوند منان خواستاریم

 

اعلام حمایت بسیج کارگران وکارخانجات سیرجان از اقدام به موقع دادستان محترم در پاسخ به مطالبه عمومی جهت برخوردقانونی باهنجارشکنان

 

«اگر قوه قضائیه خوب عمل کند، مردم از کل حاکمیت راضی خواهند شد.» / مقام معظم رهبری(حفظه الله)

 

جناب آقای مجتبی قدیمی دادستان محترم و انقلابی شهرستان سیرجان

 

 

چند وقتی ست که در خبرهااز برخوردهای انقلابی دادستان محترم در حمایت از حقوق مردم وبرخورد قانونی با هنجارشکنان می‌شنویم.

 

جامعه کاروتولید شهرستان سیرجان ضمن تقدیروتشکر ازبرخورد قانونی وقاطع دادستان این شهرستان دربرخورد باهنجارشکنانی که امنیت روانی واجتماعی شهرستان رانادیده گرفته اند،ازاقدامات جنابعالی حمایت واعلام‌می داردکه که قطعا در این راه، رضایت خداوند متعال، توجهات حضرت ولیعصر(عج)، حمایت و دعای خیر مردم قدرشناس شهرستان سیرجان، همراه شماوهمکارانتان‌خواهدبود.

 

اعلام حمایت بسیج دانش آموزی سیرجان از اقدام به موقع دادستان محترم در پاسخ به مطالبه عمومی جهت برخوردقانونی باهنجارشکنان

 

به نام خداوندی که مرا ریحانه خلقت آفرید

 

مردم مومن و انقلابی دارالحسین علیه السلام

همانگونه که مستحضرید دشمنان قسم خورده نظام در جنگ شناختی و ترکیبی اخیر؛ با انواع هجمه ها ؛بخش قابل توجهی از تلاش خود را معطوف به ایجاد خلل و دگرگونی در ارزشهای ملی؛ دینی و اعتقادی نموده تا از این طریق هویت دینی و اعتقادی مردم ؛کیان خانواده و زندگی عفیفانه در جامعه را مخدوش نمایند.

ما دانش آموزان شهر دارالحسین علیه السلام هیچ گونه عقب نشینی و تساهل در اصول دینی و احکام شرعی را جایز ندانسته و با هنجار شکنی های اخیر ،شهرستان سیرجان را محکوم می‌کنیم. وخود را موظف به حمایت از اجرای این حکم شرعی و قانونی دانسته و در این راستا از مسئولین دلسوز بالاخص پیگیری های مجدانه ومجاهدانه دادستان محترم این شهرستان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ما دانش آموزان امروز و مسئولین فردای این کشور استوار و محکم آماده برای دفاع از حریم ولایت و عفت و آرامش دختران سرزمین مقدس مان ایران ایستاده ایم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.