×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امربه معروف باعث صلح دو برادر پس از یکسال در سیرجان شد

amre be marofبه گزارش خبرنگار اجتماعی  “سیرجان خبر”، این دو برادر که از حدود یکسال قبل بر سر مالکیت زمینی در روستای حسین آباد بخش بیدخواب با هم چندین بار در گیر شده و حتی باعث آسیب رساندن به یکدیگر شده بود با میانجی گری یکی از اقوام آنها ، پس از ۱ سال کینه و دشمنی، با هم صلح و آشتی کردند.

روح الله شاهمرادی در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: این ماجرا از حدود یکسال قبل بین این دو برادر اتفاق افتاد و چندین بار به خاطر این موضوع به دادگاه مراجعه کردند اما مشکل آنها حل نشد.

وی ادامه داد: بنده پس از با خبر شدن از این موضوع با مراجعه به این دو برادر از آنها خواستم که این دشمنی را کنار گذاشته و با هم صلح کنند. پس از جلب رضایت اولیه آنها، تصمیم بر آن شد که توافق نامه ای بین آنها نوشته شود.

این آمر به معروف گفت: جلسه ای با حضور دو طرف و بزرگان طایفه تشکیل شد، که در آن جلسه به پیشنهاد بنده توافق نامه ای بین آنها نوشته شد و بر اساس این توافق نامه قرار شد دو طرف  در دادگاه رضایت دهند و این موضوع پس از یکسال درگیری و کشمکش به صلح انجامید.

شاهمرادی در پایان ضمن دعوت عموم به احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: به خاطر رضای خداوند و جلوگیری از خشونت های بیشتر بین این دو برادر اقدام به این کار خداپسندانه نمودیم و با تلاش و پیگیری و حضور معتمدین این طایفه کار به ثمر نشست و امیدواریم نتیجه آن مورد رضای حق تعالی قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.