×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
امروز معرفت نسبت به شهدا و شناخت آن‎ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان کرمان در این مراسم گفت: سردار قاسم سلیمانی به دلیل اینکه جهادش پیوسته بوده عزیز بوده و یک مجاهد بی‌نظیر است و بعد از امام (ره) و مقام معظم رهبری کسی به اندازه وی شهیدشناس نیست.

مهدی ابوالحسنی گفت: کسانی که مخالف دفن شهدا در دانشگاه‌ها بودند، نمی‌دانستند زمانی‌که شهید به دانشگاه می‌آید چه تصرفی در دل‌ها و در افکار می‌کند و شاید تا چند سال دیگر کاربری ساختمان‌های دانشگاه تغییر کند اما شهدای دفن شده در این دانشگاه تا قیامت خواهند ماند.

وی تصریح کرد: امروز معرفت نسبت به شهدا و شناخت آن‎ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم گفت: معنی اینکه شهید نظر می‌کند به وجه‌الله یعنی اینکه تمام وجود شهید خدایی است و رنگ شهید خدایی است و ذهن و فکرشان خدایی بود و عملیاتشان برای خدا ، خونش برای خدا و تمام هم و غم شان برای خدا بود.

حسینی افزود:ظلمی که امروزه به بشر می‌شود برای این است که رنگشان خدایی نیست و بشر از خدا جدا شده است و جدایی انسان از خدا باعث سقوط می‌شود و شهدا رنگشان خدایی بود اوج گرفتند و پرواز کردند و گلی شدند معطر و این گل‌های معطر را خدا پسندید و چید.

وی اظهار کرد :مقام معظم رهبری فرمودند شهدا ما مومن ،متعبد و انقلابی بودند و به قیامت ایمان داشتند و شهید در بهشت در کنار ائمه و سالار شهیدان خواهد بود.

حسینی اذعان داشت: فاصله گرفتن از خدا و ماًنوس شدن با مادیات دنیوی اشتباه بزرگی است باید همانند شهدا گوش به فرمان بود و هرچه که خدا گفته بود انجام دهیم و انقلابی باشیم و هر کجا ظلمی دیده شد در مقابل آن ایستادگی کرد و تا پای جان ایستاد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.