×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امضای امروز آمریکایی‌ها پای برجام با امضای دیروز آنها در قرارداد الجزایر فرقی ندارد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از دانا،حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عده ای در داخل به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند، اظهار کرد: متاسفانه عده ای تحلیلشان در مورد آمریکا، تحلیل ملت ایران و مقام معظم رهبری نیست، آمریکار را موجود خبیثی که کودتای ۲۸ مرداد را انجام داده، روبرت هایزر را فرستاده و شاه را بر ایران مسلط کرده و آدم کشی ها و ترور را ترتیب داده و آمریکایی که هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داده نمی شناسند.

وی در ادامه عنوان کرد: آنها یک آمریکای دیگری را می شناسند، و آنها با این طرز تفکرشان در صدد توجیه هرگونه رابطه با آمریکا هستند.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس با بیان اینکه ملت باید بصیرت خود را حفظ کنند تا از پشت آمریکا به ما خنجر نزند، تصریح کرد: ما باید خیلی خوب آمریکای جنایتکار را بشناسیم، و چهره واقعی آن را به ملت نشان دهیم.

شیخ الاسلام در ادامه به قرارداد الجزایر و بدعهدی آمریکایی ها و عدم پایبندی آنها به آن قرارداد اشاره کرد و افزود: اولین بند این تفاهم‌نامه این بود که آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد، اما دیدیم که آمریکا در جنگ از صدام حمایت کرد و حتی سکوهای نفتی ما را مستقیما هدف قرار داد، آیا این دخالت نیست.

وی همچنین تاکید کرد: عده‌ای نباید ساده‌انگاری کنند که امضای امروز آمریکایی‌ها پای برجام، با امضای دیروز آنها در قرارداد الجزایر تفاوتی دارد؛ این آمریکا همان آمریکای دیروز است و اگر بر اجرای برجام به طور دقیق نظارت نکنند، همان بلاهای دیروز باز بر سر ما خواهد آمد.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس  در پایان بر ضرورت مبارزه همه‌جانبه با آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا همواره به دنبال ذلت نظام و مردم بوده است، بنابراین این پایداری در مقابل آمریکا باید در تمام ابعاد نظامی، علمی، رسانه‌ای و سایبری تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.