×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” متهم اصلی این پرونده که ۲۷ سال سن دارد ساعت ۱۷:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ در حال که در پارک شهر پرسه می‌زد توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرنخ دستگیری این متهم که تنها یک روز پس از قتل سپهر ۱۰ ساله به دام ماموران افتاد در دوربین مداربسته شرکتی بود که در محل جنایت بر روی دیوار نصب شده بود.
در بازبینی فیلم این دوربین که صحنه بریدن سر این کودک را نیز ثبت کرده است مرد جوانی دیده می‌شود که به گفته ساکنان خیابان مغفوری ساکن آن محله است و همسایه‌ها معتقد هستند که او از تعادل روحی برخوردار نیست.
متهم که هم‌اکنون دراختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد درخصوص چرایی ارتکاب این جنایت ضمن اعتراف به قتل و سربریدن سپهر گفته است: زمانی که سپهر رادیدم احساس کردم که مردی را می‌بینم ولی مابقی آن را یادم نیست و دقیقا به خاطر نمی‌آورم که چه کار کرده‌ام.
در حالی که فرضیه ابتلا به جنون متهم مطرح شده قرار است به دستور قاضی سجاد منافی‌آذر رییس شعبه سوم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی تهران، او برای تشخیص وضعیت روانی به پزشکی قانونی فرستاده شود.
حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۹۴ بود که سپهر ۱۰ ساله در حالی که چند نان در دستش بود و می‌خواست به خانه بازگردد درست مقابل خانه‌شان توسط مرد جوانی به قتل رسید.
خبرآنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.