×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ایجاد پلی کلینیک جدید تامین اجتماعی در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر”شهباز حسن پور،نماینده شهرستانهای سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی سیرجان اظهار داشت: در سیرجان ضریب پوشش بیمه ای ۶۵ درصد است که از میانگین استانی ۴۴ درصد و نرم کشوری که ۵٠ درصد است بیشتر است و این به خاطر تلاش مردم سیرجان و خدمات درمانی مطلوبی است که بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی سیرجان ارائه میدهد و مردم تشویق میشوند که خودشان را بیمه کنند.

وی ادامه داد:جلساتی با وزیر رفاه،مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مدیر درمان استان کرمان  داشتیم و با توجه به مراجعه ٢١٠ هزار نفر از بیمه شدگان به این مرکز درمانی در سال گذشته و نیاز به وجود فضای جدید ارائه خدمات سرپایی،مقرر گردید پلی کلینیک در محوطه بیمارستان احداث شود.در امر ساخت پلی کلینیک ،همه ادارات شهرستان سیرجان همکاری خواهند کرد.

نماینده سیرجان  در مجلس شورای اسلامی از دکتر نوربخش،مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.

شهباز حسن پور،محل احداث پلی کلینیک جدید بیمارستان دکتر غرضی را مورد بازدید قرار داد.

دکترامین فخر،مدیر درمان استان کرمان در این دیدار اظهار داشت:امسال طرح توسعه بخش اورژانس و پلی کلینیک جدید بیمارستان تامین اجتماعی سیرجان اجرا میشود و بخشی از مشکلات این شهرستان رفع می گردد.

وی افزود: جمعیت بیمه شده سیرجان طی سالهای گذشته افزایش یافته است و نیاز به اقدامات توسعه ای در این مرکز درمانی وجود دارد.کلیه مجوزهای لازم برای اجرای طرح های توسعه ای بیمارستان سیرجان اخذ شده است و فاز صفر پلی کلینیک در سال جاری آغاز خواهد شد.

دکتر فخر افزود: پلی کلینیک جدید با زیر بنای ۴٠٠٠ متر مربع و با اعتبار ١٠ میلیارد تومان ساخته خواهد شد و طرح توسعه بخش اورژانس طی یک سال به بهره برداری می رسد.

وی یاد آور شد: با توجه به حجم عظیم خدمات درمانی و ضرورت تسهیل دسترسی ارباب رجوع به این خدمات،برنامه های مختلف نهضت آی تی را در واحدهای درمانی استان اجرا کرده ایم و سیستم را به سمت خدمات غیر حضوری پیش می بریم.

دکتر فخر افزود: در حال حاضر علاوه بر روش نوبت دهی تلفنی، روشهای اینترنتی،اپلیکیشن تلفن همراه و روش USSD نیز برای نوبت دهی بکار گیری شده اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح حذف دفترچه در مراکز ملکی و صدور نسخه الکترونیکی نیز تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیماران دارای بیماری های مزمن،استقرار سیستم HIS بیمارستانی و اتوماسیون اداری و دیگر خدمات الکترونیکی و غیر حضوری ، افتخار بزرگی برای سازمان تامین اجتماعی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.