×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بازدید شهردار و عضو شورای اسلامی شهر سیرجان از پروژه های عمرانی شهرداری سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” شهرداری سیرجان به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها با حضور دکتر رضا سروش نیا شهردار محترم و سرکار خانم طاهره جهانشاهی عضو محترم شورای اسلامی شهر ،از برخی پروژه های عمرانی در حال اجرا شهرداری بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

سروش نیا در این بازدید گفت : مجموعه شورا اسلامی شهر و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند .

وی در حاشیه این بازدید تاکید کرد : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شورا و شهرداری فراهم گردد .

خانم جهانشاهی عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان گرامی ارتقا بخشد، افزود: شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.