×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بایدن هم به فکر آل سعود و حضورش در منطقه است/ملت ایران تا رفع تحریم ها به طور کامل هیچ مذاکره ای ندارد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه با اعلام این مطلب گفت: همان طور رهبری نظام اعلام فرمودند ملت ایران تا رفع تحریم ها به طور کامل هیچ مذاکره ای ندارد و بعد از راستی آزمایی و عمل به رفع کامل تحریم ها و در صورت مذاکرات برجام در مبحث موشکی که قدرت دفاعی کشور ما هست و حقوق بشر هیچ مذاکره ای نخواهیم داشت.

حجه الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی افزود: دشمنان امروز به بهانه ساخت سلاح هسته ای در تکمیل چرخه انرژی هسته ای کشور ایران به دنبال تبلیغات بی منطق هستند و این در حالی است که فتوای مراجع دینی و همچنین رهبری نظام است که ساخت این سلاح کشتار جمعی حرام و هرگز در برنامه هسته ای ما نخواهد بود و این بهانه واهی است که امروز غرب و آمریکا در تبلیغات خود دارند.

وی افزود : زبان ما منطق است و اگر بخواهیم راه دشمنان را سد کنیم به همین زبان منطق وبا قدرت اسلامی خود به نتیجه و پیروزی می رسیم کما این‌که تا الآن هم با صداقت و راستی و براساس همین منطق اسلامی دشمن و دشمنان را شکست دادیم و هرگز نیازمند دروغ و نیرنگ و فریب نیستیم پس امروز بهانه ساخت بمب هسته یک دروغ و توهم است.

خطیب جمعه سیرجان گفت: توافق هسته‌ای ایران در حالی به مرحله مرگ و زندگی رسیده است که مخالفان و موافقان این توافقنامه، هر یک در تلاشند تا به هدف خود دست یابند ضرب الاجل نظام اسلامی ایران رو به پایان است و این آمریکا و طرف های برجام هستند که باید تحریم های آمریکا علیه ایران را بردارند و در عمل به خواسته ملت ایران و نظام اسلامی توجه کنند تا تصمیم گیری شود.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی در مورد تحولات اخیر یمن هم گفت: اگر این روزها بایدن رئیس جمهور آمریکا مظلوم و حق به جانب خود را نشان می‌دهد به خاطر شکست کامل آل سعود و ائتلاف عربی ازقدرت انصارالله و ملت یمن است.

امام جمعه سیرجان افزود: بایدن هم به فکر آل سعود و حضورش در منطقه است در حالی که نقشه آنان تجزیه یمن و رسیدن به اهداف شوم شان هست و باید بدانند که دیر شده است و انصار الله هرگز از موضع اقتدار خود عقب نشینی نمی کنند وآل سعود به دلیل ارتکاب جنایات جنگی علیه مردم ریاض ناچار است که به دولت یمن و انصارالله امتیازاتی بدهد و از باتلاق یمن آبرومندانه خارج شود که هرگز مورد پذیرش مردم یمن و انصارالله نخواهد بود.

وی با تبریک ولادت حضرت امام جواد علیه السلام گفت : عظمت و شکوه مقام ولایتْ و منصب الهی امامت، این امام آن چنان بلند مرتبه و پر جاذبه است که حتی دانشمندان غیرشیعی را به تواضع واداشت و با تبریک میلاد امام علی علیه السلام گفت: ولادتش در کعبه بت های زمانه را شکست ودرخشش نجابتش، آغوش مهربان مظلومیت به دنیا ثابت کرد تا صاحب ذوالفقار برای احقاق حقوق مظلومان باشد.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک ماه رجب گفت: این ماه اولیای الهی که از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در اهمیت ماه رجب همین بس که خداوند فرموده است: من ماه رجب را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده ام پس هرکس به آن چنگ زند، به من مى رسد و این ماه رحمت خداوند بر بندگان دائمی و مستمر است که باید از فرصت ها و لحظاتش استفاده کرد.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم به مبحث عذاب خداوند بر اساس آیات قرآنی برای امت هایی که با پیامبر خود مخالفت کردند پرداخت و گفت : این اقوام اعم از قوم نوح ، ثمود ، لوط ، گرفتار عذاب خداوند شدند.

وی سپس به ایام اعتکاف پرداخت و گفت : امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم اعتکاف نداریم اما این فرصت با ارزش برای صفا دادن به دل، توبه و خودسازی است و کسانی که از عمل با فضیلت اعتکاف محروم مانده‌اند، بهتر است در هر یک از این سه روز نماز حضرت جعفر طیار علیه السلام در منزل بخوانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.