×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
باید از دشمنان فرصت ایجاد خلل در باورها را گرفت

به گزارش“سیرجان خبر” ، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن اشاره به ترفندها و طمع دشمنان استکباری برای نفوذ به کشور و ایجاد زمینه القاء خواسته‌های خود و عملیاتی‌کردن نقشه‌هایشان، اظهار داشت: باید از دشمنان فرصت ایجاد خلل در باورها را گرفت و روحیه اتحاد و انقلابی بودن ملت ایران که رمز پیروزی ملت ایران است پایدار بماند.

امام جمعه سیرجان گفت: نظام اسلامی در اصول خود مخالف ظلم و ستم و چپاولگری توسط قدرت‌های استکباری است و این سیاست هیچگاه پایان ندارد، ملت ما با حضور خود در همه صحنه‌ها مدافع این اصول و حامی مسلمانان و مظلومان است.

وی با محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی گفت: این مسجد قبله اول مسلمانان و مورد حمایت همه آزادی‌خواهان مسلمان است اما متاسفانه سران عرب در غفلت کامل هستند و با سکوت خود تیشه بر ریشه خود می‎زنند، حامی جنایات اسرائیل هستند که شیطنت‎های صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند و رزمندگان فلسطینی پیروز این نبرد هستند.

خطیب جمعه سیرجان زخمی و شهید‌شدن تعدادی از زائران حرم امن الهی در حادثه مکه در هفته گذشته را ناشی از بی‌کفایتی و عدم توجه آل‌سعود عنوان کرد و افزود: باید مسئولان عربستان در این حوادث پاسخگو باشند و کسانی که خود را خادمین حرمین می‌نامند، باید از جان زائران مراقبت کنند؛ بعد از حادثه سقوط جرثقیل آتش‌سوزی هتل و سقوط پنکه‌ای را داشته‌ایم که امیدواریم همه زائران به سلامت به وطن باز گردند و دولت عربستان به جای کشتار مسلمانان در یمن و بحرین امور داخلی حکومت خود را مدیریت کند.

حسینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال نبرد جانانه با متجاوزان به جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در جنگ ماهیت پیروزی ما در همه عرصه‌ها رقم خورد و دوران دفاع مقدس به جهانیان و حتی مستکبران ثابت کرد ملت ایران شکست ناپذیر و آماده دفاع از اسلام و میهن است؛ امروز اگر دشمن عاجزانه به خواسته‌های ملت ایران تن می‌دهد، به‌خاطر پیروزی در این میدان‌ها است.

امام جمعه سیرجان همچنین از حضور گسترده مردم در مراسم همایش پیاده‌ روی که امروز انجام شد، قدردانی و بر انجام ورزش‌های همگانی برای سلامت جامعه تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.