×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیرجان در محکومیت حمله موشکی به کشور اسلامی سوریه

به گزارش “سیرجان خبر” بمباران دمشق تجاوز نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و به منزله هدف قرار دادن پایتختی با حاکمیت مستقل است که سال‌هاست با تروریسم می‌جنگد.
جنایت سحرگاه شنبه ۲۵ فروردین آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله موشکی به سوریه با حقه، فریب و طرح ادعای دروغین استفاده سوریه از سلاح های شیمیایی در «دوما» صورت پذیرفت باعث گشت نظام سلطه در سایه حماقت رئیس‌جمهور آمریکا پرده از چهره استکباری و خوی برتری‌طلبی خود بردارد و ناتوانی خود در جلوگیری از شکست گروه‌های تروریستی را با خلق جنایتی آشکار سازد .
آمریکا و متحدانش، که بدون وجود هیچگونه سند و مدرک اثبات شده ای و قبل از اعلام نظر نهایی سازمان منع و گسترش سلاح های شیمیایی علیه سوریه اقدام نظامی کرده اند و خود را در جایگاه قاضی و پلیس جهانی فرض کرده اند، مسئول تبعات و عواقب منطقه ای و فرامنطقه ای این ماجراجویی هستند و باید پاسخگوی پیامدهای آن باشند.
رژیم اشغالگر اسرائیل به خوبی می‌داند موفقیت جبهه مقاومت در سوریه، آغازی بر پایان حضور غاصبان صهیونیزم در منطقه بوده و روزشمار مرگ سیاسی این رژیم را به نمایش می‌گذارد که بنا به اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر ۲۵ سال بیشتر طول نخواهد کشید، این روزها برای ایجاد ناامنی و درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش فراوانی می‌کند و با حمایت از این اقدام وقیحانه چهره برافروخته خود را بیش از پیش نشان میدهد.
۷ سال مقاومت و پایداری همه جانبه ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی سوریه برابر جنگ تمام‌عیار نیابتی نظام سلطه و صهیونیسم و تروریست‌های تکفیری نشان داده است ملت سوریه با همراهی متحدان دمشق دست از ادامه راه تا پیروزی کامل نخواهند کشید و جنایتکاران و متجاوزین به این کشور و حامیان منطقه‌ای آنان نیز به هدف خود نخواهند رسید.
با استناد به جنایت اخیر آمریکا و متحدان اروپایی‌اش بر لزوم تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور تاکید نموده و یادآور می‌گردد هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی را اقدامی در راستای تضعیف ملت ایران ، تحمیل و تن دادن به خواسته‌های زیاده‌طلبانه و استکباری غرب است.
حمله بامداد شنبه ائتلاف غربی عربی به سوریه نتنها تجاوز به خاک یک کشور، بلکه اقدامی برای جلوگیری از صلح جهانی ، کسب سود و منفعت های حاصل از این اقدام است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.