×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تجلیل به یادماندنی از فرزندان دختر کارکنان انتظامی سیرجان به مناسبت روز دختر
مسلم سعید

به گزارش سیرجان خبر؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در این آئین با تشریح اهمیت جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر از دیدگاه دین مبین اسلام بیان کرد: حضرت معصومه (ص) جایگاه ویژه ای در بین بانوان مسلمان شیعه دارد و به همین دلیل ضروری است بانوان جامعه از زندگی وی که مظهر کرامت و فضیلت است الگو بگیرند و راه و رسم زندگی ائمه اطهار (ع) را سرمشق خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: بی شک شما دختران امروز و مادران فردا نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارید و با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه (س) و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی،اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارید.

سرهنگ امیرسبتکی در ادامه خانواده را نخسیتن و موثرترین محیط آموزشی و تربیتی انسان دانست و افزود:اصلی ترین و اساسی ترین عنصر تریبت بندی فرزندان، بر اساس آیات و روایات،خانواده و به ویژه والدین تلقی می شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نیکی و احسان به والدین وظایفی که فرزندان در مقابل پدر و مادر دارند گفت: با استناد به آیات قرآن همه فرزندان به لحاظ اخلاقی و معنوی وظیفه دارند والدین خود را تکریم کنند و هرکسی که به پدر و مادر خود نیکی می کند خداوند مقام او را در جایگاهی بالاتر قرار می دهد.

گفتنی است در این مراسم از سوی فرمانده انتظامی سیرجان از ۱۲۰ نفر از فرزندان دختر کارکنان انتظامی این شهرستا با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.