×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تجمع دانشجویان سیرجانی در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده

به گزارش “سیرجان خبر” جمعی از دانشجویان بسیجی و مردم انقلابی در محکومیت ترور دانشمند ممتاز هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده عصر روز گذشته درگلزار شهدای شهرستان سیرجان تجمع کردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه شهادت همان رستگاری عظیم و عاقبت به خیری است گفت: آرزوی هر انسان مومن و متدین شهادت در راه خدا است کسی که ایمان به خدا داشته باشد و عمل صالح انجام دهد خداوند متعال او را می خرد و عاقبت بخیر می کند شهید فخری زاده علاوه بر ایمان به خدا در عمل صالح هم کم نگذاشت و با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب گام‌های مؤثری در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته است.

وی با بیان اینکه شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات هسته ای و دفاعی در کشور بود گفت: شهید فخری زاده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اقدامات زیادی انجام داده است، لیزر در پدافند هوایی و یا کشف و شناسایی هواپیماهای متجاوز از طرقی غیر ازرادار که نوعی فناوری نوین دفاعی و منحصر به فرد، از آثار بزرگ شهید فخری‌زاده می باشد و این شهید بزرگوار در ساخت کیت های تشخیص کرونا و مقدمات ساخت واکسن این بیماری نقش بسزایی داشته است.

سرهنگ دستوری اذعان کرد: راه شهید محسن فخری زاده طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید ادامه داشته باشد و دانشجویان، طلاب، اساتید، و نخبگان باید راه این شهید را در جهت پیشرفت علمی، فناوری و تولید قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها و دشمنان انقلاب اسلامی از سال ۲۰۰۰ تاسال ۲۰۱۷ نه(۹) جنگ را در منطقه غرب آسیا طراحی کرده اند که این جنگ ها و طرح ها از جمله پروژه خاورمیانه بزرگ، پروژه نیل تا فرات و پروژه تکفیری داعشی به واسطه حضور فعال انقلاب اسلامی و جبهه مقامت شکست خورده است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای نشان از حقارت و زبونی دشمنان این مرز وبوم است و این اقدام ناجوانمردانه نشان از استیصال و شکست دشمن است و انشاءالله جبهه مقاومت تیر خلاص را به زودی بر پیکر دشمن زبون خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه انتقام باید درخور و بازدارنده باشد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و جوانان این مرز بوم این حرکت درد منشانه و ترور وحشیانه را بی پاسخ نگذاشته و سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل در این منطقه خواهند زد ولی باید بدانیم انتقام سخت نابودی این رژیم جعلی و اخراج آمریکا از منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی ضمن نثار درود و سلام به روح بلند دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده اظهار داشت: بسیار واضح است که این حرکت های بزدلانه نشان از ضعف دشمن و بغض آنان از پیشرفت های کشورمان در زمینه های مختلف مخصوصاً صنایع دفاعی، موشکی و پزشکی است.

وی گفت: دشمنان بدانند حرکت پرشتاب علمی ایران اسلامی با این ترورها متوقف نخواهد شد و شاگردان مکتب حاج قاسم عزیز و شهید فخری‌زاده، مسیر نورانی انقلاب و پیشرفت‌های علمی کشور را ادامه خواهند داد.

امام جمعه سیرجان تاکید کرد: درخواست ما از مسوولان کشور پاسخ قاطع با آمران و عاملان این حادثه و همچنین اخراج و جلوگیری از ورود مجدد بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی است که در واقع به جای بازرسی در حال جاسوسی هستند و اطلاعات دانشمندان ما را در اختیار سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل قرار می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.