×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان
محمدصادق ایران نژاد

به گزارش سیرجان خبر؛ ناصر گل‌محمدی با توصیف سال ۱۴۰۱ به عنوان سالی پویا و پربار برای شهرستان سیرجان در حوزه باشگاه‌داری گفت: در سال گذشته ۳۵ باشگاه ورزشی در بخش خصوصی از اداره ورزش و جوانان این شهرستان مجوز تاسیس گرفتند که این مسئله از دو جنبه حائز اهمیت است. جنبه اول بحث جوانان جویای کار شهرستان و پتانسیل موجود در حوزه ورزش برای اشتغالزایی است. به خصوص با توجه به این نکته که با تاسیس هر باشگاه، دست‌کم ۳ نفر به صورت پایدار شاغل خواهند شد که با در نظر گرفتن حداقل ۲ مربی برای هر باشگاه، در مجموع ۵ موقعیت شغلی ایجاد می‌گردد.

وی گفت: جنبه دیگر مسئله نیز بحث اعتماد جوانان به ارزش سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه ورزش بازمی‌گردد که با توجه به روند رو به رشد جمعیت شهرستان، وجود رشته‌های متعدد ورزشی و جا افتادن فرهنگ ورزش در میان بخش قابل توجهی از مردم، آینده مطمئنی خواهد داشت.

گل‌محمدی با اشاره به تمدید مجوز ۲۲ باشگاه در سال ۱۴۰۱ افزود: ۱۴ فرد نیز در سال گذشته موفق به اخذ موافقت اصولی جهت احداث مجموعه‌های ورزشی شدند که امیدواریم روند احداث این مجموعه‌ها هرچه سریع‌تر آغاز گردد تا شاهد ارتقای قابل توجه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان باشیم.

شایان ذکر است مطابق اعلام معاون مدیرکل و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان، در حال حاضر مجموعا نزدیک به ۴۰۰ باشگاه ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود دارد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.