×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ترفند جدید مخابرات سیرجان برای تسویه بدهی مشترکان

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” طی چند روز گذشته مخابرات شهرستان برای وصول مطالبات خود از مشترکان خطوط تلفن و اینترنت آنها را قطع کرد.

این در حالی است که خدمات اینترنت پر سرعت به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه جدا ارائه می شود، اما مخابرات با این روش قصد وصول مطالبات خود از مشترکان را دارد.

در ماه های گذشته در صورت یکطرفه شدن خطوط امکان استفاده از اینترنت وجود داشت چون مشترک هزینه اینترنت را بحساب شرکت ارائه دهنده اینترنت یا مخابرات می پرداخت.

یکی از شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: من فقط از خط تلفن برای اینترنت استفاده می کردم و هیچ گونه تماسی با خط تلفن نداشته ام، شرکت مخابرات فقط برای مبلغ چهارده هزار ریال آن هم بابت عوارض اینترنت و تلفن مرا قطع کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. بیک مراد

    در تهران
    ترفند جدید مخابرات برای تسویه بدهی و درآمد بیشتر
    در ماه های گذشته مخابرات اقدام به قطع تلفن بدون اخطار قبلی کرده است ،در واقع تلفنهای ثابت که بدهی بالای ۵۰ هزار تومان داشته باشد یکرفه میشود ، در صورتی که قبلن از صدور قبض و مهلت و مشخص بودن جزعیات بدهی چنانچه پرداخت نمیشد یک طرفه میشد، این امر باعث شده که مخابرات وصول بدهی را زودتر از موعد و روی قبضها هزینه وصل ۱۵۰۰ تومانی دریافت کند که رقم قابل توجهی میشود
    تعداد مشترکان که یکطرفه شده خطشان ×۱۵۰۰ تومان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.