×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

LEBANON-JUSTICE-HEZBOLLAH-ARREST

به گزارش سیرجان خبر به نقل از صفحه عربی شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که “عبدالله محمد العنزی” سرمایه دار و بازرگان سرشناس وهابی برای ترور حجه الإسلام و المسلمین سید “حسن نصرالله” دبیرکل حزب الله لبنان جایزه تعیین کرد.

گفته می شود این سرمایه دار سعودی که از دوستان نزدیک شاهزادگان آل سعود به شمار می رود، اعلام کرده که برای ترور دبیرکل حزب الله حاضر است ۱۰ میلیون دلار جایزه بدهد.

“عبدالله محمد العنزی” که این جایزه را در یک برنامه تلویزیونی در یک شبکه سعودی اعلام کرد، همچنین گفت: حتی اگر قاتل نصرالله یک فرد شیعه باشد،‌ باز هم این جایزه را به وی پرداخت خواهم کرد.

وی در ادامه با “جنایتکار” نامیدن سید “حسن نصرالله”، افزود: بنده بعد از شنیدن اظهارات دبیرکل حزب الله درباره حضور نیروهایش در سوریه برای حمایت از حکومت سوریه،‌ تصمیم گرفتم چنین جایزه ای تعیین کنم.

گفتنی است رسانه های سعودی طی دو سال گذشته تاکنون چندین بار از کمک های مالی هنگفت “عبدالله محمد العنزی” به تروریست های سوریه خبر داده اند. این رسانه ها مدعی شدند او تاکنون ۳۰ میلیون ریال سعودی به مخالفان “بشار أسد” کمک کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.