×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تقویت اتحاد ملت ایران همزمان با ایجاد آشوب‌های خیابانی/دشمنان با رسوایی شکست خوردند

امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) به لزوم وحدت در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: دشمن نمی‌خواهد وحدت در میان مسلمانان وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را موجب تحول در دنیا خواند و عنوان کرد: دشمن به دنبال مقابله با وحدت مسلمانان و بیداری اسلامی است تا در جوامع اسلامی اختلاف وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمنان سعی می‌کنند تا با تبلیغ موارد تفرقه بین پیروان مذاهب مختلف، اتحاد مسلمانان را برهم زده و به اهداف شوم خود دست یابند بنابراین وحدت و همدلی مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری و با اهمیت است.

خطیب جمعه سیرجان به آشوب‌های خیابانی پرداخت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اغتشاشات اخیر از ۴ ماه پیش توسط منافقان و سلطنت‌طلبان طراحی و هماهنگ شده بود، اما ملت فهیم و با بصیرت و دشمن‌شناس ایران در این نقشه‌ها و توطئه‌ها نیز همچون حوادث دیگر کاملاً قوی ظاهر شدند و دشمنان با خفت و خواری شکست خوردند.

وی اضافه کرد: در آینده نیز با حضور این ملت در صحنه، همینطور پیش می‌رود و هر توطئه و نقشه از طرف دشمنان به شکست می‌انجامد.

حجت‌الاسلام حسینی بزرگ‌نمایی را کار همیشگی دشمنان ایران خواند و بیان داشت: آنها در پی آن هستند تا مسئولان از کار اساسی و اصلی حکومت که همانا خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت کشور است باز بمانند.

وی اضافه کرد: باید بدانیم طی مدت آشوب‌هایی که با طراحی همین دشمنان ایجاد شد، ۱۷ هزار دروغ و آنچه واقعیت نداشت در رسانه‌های خود گفتند و منتشر کردند اما راه به جایی نبردند و رسوا شدند.

 امام جمعه سیرجان با بیان اینکه ملت ایران به حماقت این دشمنان توطئه‌گر بیشتر پی برد، تصریح کرد: در این ماجرا اتحاد و همبستگی مردم برای حفظ نظام اسلامی و کشور بیشتر شد و آنچه دشمن خیال می‌کرد نقش برآب شد.

وی به مناسبت‌های مختلف از جمله روز عقیدتی و سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون در ارتش تاثیر زیادی داشت و امروز ارتش ما مکتبی و در خط حضرت امام راحل و رهبری معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: به کار تبیینی بیشتری نیاز داریم و اگر به مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تبیین وقایع تاریخی و مقابله با خط تحریف عمل کنیم، خانواده‌ها و جامعه ما هم تحت تأثیر این جهاد تبیین قرار گرفته و با واقعیت‌های تاریخ انقلاب بیشتر آشنا می‌شوند.

خطیب جمعه سیرجان به روز جهانی استاندارد هم اشاره کرد و عنوان داشت: در روند تولید، کنترل کیفیت دارای نقش مهمی است که در صورت ایفای نقش استاندارد، تولیدکنندگان داخلی با ارائه کالاهای استاندارد و با کیفیت می‌توانند کالاهای مرغوب را به مردم ارائه دهند و حتی بخش اعظمی از بازارهای بین‌المللی را کالاهای ایرانی در اختیار خود داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.