×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

images1

 

 

 

 

به گزارش سیرجان خبر به نقل ازصفحه عربی شیعه آنلاین  ؛  پیروان فرقه ضاله وهابیت قصد دارند با توطئه ای جدید، فضل و برتری حضرت علی علیه السلام را زیر سؤال ببرند.

گفته می شود بر اساس این توطئه جدید و طراحی شده،‌ قرار است یک زن باردار به اصطلاح برای طواف کردن به کعبه نزدیک شود،‌ و در همین هنگام وقت ولادت نوزاد وی فرا رسد، و مأموران حفاظت کعبه برای اینکه فارغ شدن این زن باردار مقابل دید مردم طواف کننده صورت نگرید، فورا درب کعبه را باز کنند و او را وارد کعبه کنند تا نوزاد وی درون کعبه متولد شود.

هدف وهابیون از این کار این است که بگویند، ولادت علی بن أبی طالب درون کعبه مسأله معجزه آسا و یا فضل و برتری نیست از همین رو هر زنی می تواند درون کعبه نوزاد خود را به دنیا آورد.

در واقع پیروان این فرقه منحرف که خودشان نیز به ولادت حضرت علی علیه السلام درون کعبه اذعان دارند،‌ با این کار تلاش می کنند ولادت کودک دیگری درون کعبه را با حضرت علی شریک کنند تا این حادثه را مسأله ای عادی و طبیعی جلوه دهند.

ناگفته نماند وهابیون همچنین چندی پیش تلاش کردند با پارچه مشکی رنگ کعبه،‌ شکاف و محل تولد حضرت علی علیه السلام که رکن یمانی نامیده می شود را بپوشانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.