×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تولید گوشی هوشمند ایرانی با دوربین ۱۵ مگاپیکسلی

mobile bluetoosبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از مهر،مهدی بهوندی اظهار داشت: براساس برآورد صورت گرفته، ۵۰ درصد از مصرف کنندگان گوشی در ایران، توانایی خرید گوشی های هوشمند و دارای امکانات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را ندارند و براین اساس در وهله اول برای خرید گوشی، به قیمت آن توجه می کنند.

وی با بیان اینکه تنها ۲۵ درصد کاربران موبایل در ایران برند می خرند و ۲۵ درصد نیز دنبال گوشی های خاص هستند، افزود: ۵۰ درصد مابقی مجبور هستند گوشی های ارزان قیمت بدون امکانات خریداری کنند و یا اینکه از محصولات ارزان قیمت چینی در حوزه گوشی های هوشمند بهره ببرند.

بهوندی با تاکید براینکه ما برای نیمه دوم امسال، ۲۵ درصد کاربرانی را هدف قرار داده ایم که به دنبال گوشی های خاص هستند، ادامه داد: براین اساس تولید گوشی هوشمند کاملا ایرانی با کیفیت ویژه و قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی آن در دستور کار قرار گرفته است و در کمتر از یک ماه آینده به بازار می آید.

مدیرفروش شرکت ارتباط همراه گویا اروند با اشاره به قابلیتهای این اسمارت فون ایرانی تصریح کرد: پردازنده ۴ هسته ای، دوربین ۱۵ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول HD از جمله ویژگیهای این مدل جی ال ایکس است؛ طراحی گوشی، طراحی و ساخت برد، قطعات روی برد، رنگ، صفحه کیبورد و لوازم جانبی این گوشی در ایران تولید می شود.

وی از اشتغال مستقیم ۲۳۰۰ نفر در کارخانه جی ال ایکس در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: میزان فروش گوشی های جی ال ایکس در سال ۹۱ بالغ بر ۳ میلیون دستگاه برآورد می شود.

بهوندی با بیان اینکه گوشی هوشمند جی ال ایکس از سیستم عامل آندروئید پشتیبانی می کند، اضافه کرد: براین اساس ظرف یک ماه آینده ۱۵۰ فروشگاه نرم افزارهای آندروئید در کل کشور مختص گوشی های جی ال ایکس راه اندازی می شود که این فروشگاهها، نرم افزارهای فوق را به قیمت مصوب به فروش می رسانند.

وی در همین حال از راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش گوشی های GLX در تمام استانهای کشور خبر داد.

مدیر فروش جی ال ایکس با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۲۵ مدل گوشی کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس وارد بازار شده است افزود: رنج قیمت این محصولات ۱۷۹ هزار تا ۷۴۹ هزار تومان بوده است و در ۶ ماهه دوم امسال قصد داریم تغییرات عمده ای در اسمارت فونهای تولیدی داشته باشیم که یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین این گوشی ها، تا کمتر از یک ماه آینده به بازار می آید و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.