×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر”، تئاتر کمدی مستهجنی که این روزها در سینما تئاتر حافظ در حال اجرا است، به اهل بیت (ع) و مداحان کشور توهین کرد.

بنابراین گزارش؛ سال ۹۴ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال «تئاتر» نامیده شد و همین عنوان کافی بود تا همه نگاه های فرهنگ دوستان به سمت تئاتر برود و آثار نمایشی ارزشی را در سینما تئاتر های کشور دنبال کند. اما تئاترهایی که به نام تئاتر کمدی این روزها مخاطبان بسیاری را جذب کرده است، به بهانه قدمت ۷۰ ساله کمدی در ایران و برای خنداندن مردم به اجرای ترانه های لس آنجلسی همراه با رقص می پردازند و حاضران در سالن را هم به رقصیدن مجبور می کنند!

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه پاسداران تاکید کردند که خطر نفوذ فرهنگی  خیلی مهمتر و جدی تر و نگران کننده تر از تهدیدات اقتصادی و نظامی است.

حالا این روز ها نمایش تئاتر کمدی «۸۵ سالگی» در سینما تئاتر حافظ حاشیه های بسیاری دارد. جدا از رفتار و حرکات مستهجن و غربی؛ آنچه بیش از همه موجب نگرانی و ناراحتی می شود؛ توهین به اهل بیت (ع) و مراسم عزاداری اهل بیت(ع) و مداحان بزرگوار است که به راحتی  همراه با خنده مردم صورت می پذیرد!

این نمایش که با مجوز رسمی وزارت ارشاد برگزار می شود گویی هیچ ناظری ندارد چرا که هر کسی با دیدن قسمتی از اجرای این نمایش به عمق غرب گرایی؛ بی توجهی به فرهنگ اسلامی و زیر پا گذاشتن همه ارزش های اسلامی در این تئاتر پی می برد.

فیلم زیر تنها گوشه ای از این نمایش مستهجن است که می بینید:

دانلود

 

 

شهدای ایران

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.