×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تیشه به ریشه آسفالت بی جان سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”خیابان‌های سطح شهر سیرجان در مناطق مختلف این شهر از وضعیت آسفالت مناسب و استانداردی برخوردار نیستند، اجرای پروژه فاضلاب تیشه ای به ریشه آسفالت بی جان سیرجان زده و سبب  بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

پروژه فاضلاب شهرستان سیرجان مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است؛ گوشه گوشه شهر سیرجان را که نگاه کنیم شاهد اجرای پروژه فاضلاب هستیم، پروژه‌ای که از نگاه شهروندان  در دل کوچه و خیابان‌های شهر به کندی پیش می رود اجرای این پروژه شهری تا کنون مشکلات و نارضایتی‌های زیادی به دنبال داشته است.

حفاری‌های ایجاد شده برای اجرای فاضلاب، سرعت کم اجرا، ایجاد ترافیک به ویژه در معابر اصلی، کسادی کسب و کار برای کسبه و سختی تردد و گرد و خاک تنها گوشه‌ای از مشکلات اجرای فاضلاب در گوشه و کنار شهر سیرجان است؛ مشکلاتی که گفته می‌شود به دلیل منفعت کلی باید آن را بپذیریم با این وجود گلایه مردم از کندی اجرای پروژه، تعلل و کوتاهی در آسفالت و وضعیت نامطلوب خیابان‌ها و چاله‌ها و برآمدگی ایجاد شده پس از اجرای فاضلاب چیزی نیست که منفعت عمومی در آن دخیل باشد بیشتر به ضعف در نظارت بر می‌گردد.

همزمان با سراسر کشور کم تراز چهار روز دیگر سال تحصیلی جدید در شهرستان سیرجان آغاز می شود و  افزایش بار ترافیکی را در خیابان های شهرستان به دنبال دارد این در حالی است که اکثر خیابان های اصلی و فرعی سیرجان در گیر اجرای پروژه فاضلاب شهری است و این موضوع دغدغه جدی شهروندان شده و در این شرایط انتظار می‌رود که مسئولان قدری مسئولانه‌تر بر روند اجرای پروژه فاضلاب نظارت داشته باشند.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرداری فقط بر روند کار و ترمیم‌های این پروژه نظارت دارد گفت: بلوار دکتر صادقی محور اصلی انتقال پروژه فاضلاب از شرق به غرب شهر است بنابراین باید این پروژه از بلوار شاهد به بلوار قاآنی متصل شود و اگر مسیر بلوار دکتر صادقی حفاری نشود، پروژه فاضلاب قابل افتتاح نیست.

مکی‌آبادی طولانی‌شدن اجرای عملیات در بلوار دکتر صادقی را طول زیاد بلوار، حفاری، لوله‌گذاری، پرکردن، زیرسازی و تراکم محل کانال‌ها ذکر کرد و تسریع در اجرای حفاری را عاملی برای فرونشست محل کانال‌ها دانست و گفت: باتوجه به زمانبر‌بودن عملیات، به صورت مقطعی کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه فاضلاب، پروژه زیرساختی شهر و برای رفاه حال مردم در آینده است، از مردم فهیم سیرجان درخواست کرد در پیشرفت این پروژه با صبر و شکیبایی همکاری کنند و با نظرات و پیشنهادات کارشناسی و سازنده، مجریان امر را یاری نمایند.
گفتنی‌ست سعی می‌شود تا اول مهرماه مسیر بلوار دکتر صادقی بازگشایی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.