×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
جنگ در خانه خود را به جنگ در خانه دشمن تبدیل کردیم


به گزارش سیرجان خبر؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه ۲۸ دی ماه) در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت در سیرجان گفت: بیش از ۴۱ سال است که انقلاب اسلامی در سرتاسر کشور و دل‌های مردمان مسلمان منطقه سایه افکنده و برکات بی‌انتهای خود را گسترده است.

سردار فدوی اذعان کرد: خبیثان عالم و شیطان بزرگ برای دشمنی با انقلاب اسلامی حتی یک لحظه را هم از دست نداده اند اما به دلیل نیرویی که در جوانان و ملت ما به وجود آمده، نتوانستند حتی در یک مورد پیروز شوند.

فدوی با اشاره به این نکته که شهید الله دادی در مرز فلسطین با اسرائیل به شهادت رسید، گفت: روزی در خرمشهر و در خانه خود با دشمن می‌جنگیدیم، امروز خیلی سریع، جنگیدن در خانه خود را به جنگیدن در خانه دشمن تبدیل کردیم.

وی بیان کرد: وعده خداوند حق است و تخلفی در آن وجود ندارد، رشید بودن و قوی بودن مردم فلسطین اعتقادی است که باید از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شد که این اقدام صورت گرفت. امام ما فرمود که کرانه باختری باید به پا خیزد، امروز دوسوم ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری زمین‌گیر شده است.

وی تصریح کرد: الان ۵ سال است رژیم صهیونسیتی نمی‌تواند یک دولت پایدار تشکیل دهد حالا هم که دولت تشکیل داده اند خودشان می‌گویند دولت مجرمان را تشکیل داده اند.
سردار علی فدوی اذعان کرد: وقتی که شهید الله دادی به شهادت رسید مسلما حاج قاسم بار های زیادی با خدای خود راز و نیاز کرد که من هم منتظر شهادت هستم و آخر به آرزوی خود که شهادت بود رسید و در جبه حق علیه باطل به شهادت رسید و خیلی از شهدا این آروز را داشتند و به آرزوی قلبی خود رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر روز این جبهه مقدس و جبهه حق انقلاب اسلامی گسترده‌تر می‌شود و فدایی‌های زیادتری دارد که گروهی شهدا هستند و گروه دیگر منتظر شهادت.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه‌ای جدید ایجاد شد و ۲۲بهمن امسال انشالله بزرگ‌ترین حضور مردم انقلابی را در جشن پیروزی انقلاب باشکوه خواهیم دید.

سردار فدوی در پایان با تأکید بر این‌که این انقلاب با شتاب پیش می‌رود، خاطر نشان کرد: ملت ایران طی مدت ۴۴ سال گذشته حتی یک روز هم کوتاهی نکرده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.