×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
خدمات جمعیت هلال احمر قابل ستایش و تقدیر است 

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس مسلمی زاده در دیدار با اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر همیشه به صورت داوطلبانه و به صورت خالصانه کار می‌ کنند.

 

وی افزود: جا دارد که در هر صورت یک تقدیر و تشکر ویژه از این جوانان داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرستان سیرجان، تصریح کرد: جوانان هلال احمر افرادی هستند که روزهای عید خود را وقف مردم نمودند و خدماتی به مردم ارائه می دهد که بسیار قابل ستایش است و اجرشان با خداست.

 

حجت الاسلام و المسلمین مسلمی زاده، خاطرنشان کرد: این مایه افتخار است که در جمع این عزیزان هستیم و جا دارد دستگاه های دیگر از این نهاد حمایت کنند.

 

شایان ذکر است؛ امام جمعه شهرستان سیرجان در پایان به پویش ملی بهرفت جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان پیوست

 

نماینده مردم شهرستان‌ های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: به عنوان خادم ملت در خانه ملت بیمه و حق الزحمه امدادگران هستیم تا شاید بتوانیم گوشه ای از فعالیت این عزیزان را جبران کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان؛ شهباز حسن‌پور در دیدار نوروزی خود با اعضای جمعیت هلال احمر سیرجان و پست راهنمایی مسافران نوروزی شهید رضا عبدالله پور شهرستان سیرجان که در گذر شهرستان برگزار شد، گفت: بر خود لازم می‌دانم به عنوان خادم ملت در خانه ملت از جمعیت هلال احمر شهرستان های سیرجان و مدیران و مسئولین و همچنین مدیر عامل موفقیت جمعیت هلال احمر استان کرمان تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

 

وی در ادامه افزود: این امید را دارم که مسئولین در خانه ملت به فکر مشکلات امدادگران از جمله مشکل بیمه آنان باشد و همچنین حق الزحمه ای به آنان تعلق گیرد که گوشه‌ای از خدمات داوطلبانه این عزیزان را بتوانیم جبران کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بررسی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نوبه خودم به عنوان خادم مردم این آمادگی را داریم که از هرگونه طرح و پیشنهادی که به مجلس در زمینه حمایت از حقوق امدادگران و هلال احمر ارائه می‌شود حمایت کنیم.

 

حسن پور خاطرنشان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان در ایام نوروز بی‌نظیر بود و طی بازدیدی که از پست های این شهرستان داشتند کلاس های آموزشی امداد نیز در حال برگزاری بود و بنده نیز به شخصیت در یکی از این کلاس‌ها شرکت کردم که استقبال مردم بسیار عالی بود و اطلاعات خوبی در زمینه امداد و نجات به مردم ارائه می‌ شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.