×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
درخواست یک فراری ضد انقلاب از فتنه گران / معصومه قمی: در دعوای میان اسفندیار و جنتی، اسفندیار را تنها نگذاریم حتی اگر او یارِ ما نبود!

masome ghomi fetneبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل شبکه اطلاع رسانی دانا، «معصومه قمی» معروف به «مسیح علی‌نژاد» که در انگلستان با حمایت آقازاده آشوب‌‌گر در حال گذران  امور خود است ،‌در صفحه فیس بوکش  سعی کرده است به بهانه حمایت از مشایی ؛ نوک حملات و اتهامش را به شورای نگهبان متوجه کند.وی نوشته است: ” اگر مشایی رد صلاحیت شود، چه خوب می شد که همه گروه های سیاسی که در این انتخابات شرکت می کنند به این رد صلاحیت اعتراض کنند.
اگر نظارت استصوابی برای «شخصیت های شناخته شده سیاسی» بد است، نمی شود یک جا سکوت کرد و یک جا اعتراض، اگر جنتی بد است برای همه بد است. اگر چه شنیده ها حاکی است که احمدی نژاد خودش به تنهایی حریفِ جنتی خواهد بود اما به هر حال رفتار دوگانه سیاسی حداقل در همین بسترِ انتخاباتی جالب نخواهد بود”.هدف اصلی جریان فتنه از سرکردگان تا همپالکی های دست چندم آن، حمله به شورای نگهبان و تخریب آن به هربهانه است؛ زیرا این شورای نگهبان بود که در سخت ترین و حساس ترین لحظات باعث شد که انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

در همین راستا این روز‌ها افراد دست چندم جریان فتنه حسابی فعال شده اند تا در غیاب چهره ساختارشکنی اصلی که با تدبیر نظام در حاشیه قرار دارند ، تا بارِ حمله و هجمه به ساختارهای قانونی کشور از جمله شورای نگهبان را به دوش بکشند.

مسیح علی‌نژاد که پس از فتنه ۸۸ از کشور متواری شده، در آکسفورد انگلیس ساکن می‌باشد، وی قبلا نیز  با انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود از آوارگی خود در انگلستان خبر داده بود. علی‌نژاد نمونه‌ یکی از روزنامه نگارانی است که به کشورش خیانت کرده و درپی سراب غرب به اصطلاح متمدن از ایران خارج شده و اکنون در اوج فلاکت و بدبختی نه راه پس دارد و نه راه پیش.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.