×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
در حوزه صدور مجوزهای صنعتی و جذب سرمایه گذار رشد قابل توجهی داشته ایم/ درتلاش هستیم معضل بیکاری را برای همیشه در شهرستان سیرجان رفع نماییم


به گزارش “سیرجان خبر” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان گفت: در سال گذشته در کنار تمام محدودیت های حاصل از تحریم و شیوع بیماری کرونا رشد قابل توجهی در حوزه صدور مجوزهای صنعتی و جذب سرمایه گذار داشته ایم که این نشان از همت والای فرزندان پر تلاش این مرزوبوم دارد.

محمدرضا خواجویی اذعان کرد: مقایسه شاخص هایی همچون تعداد جوازهای صادر شده، میزان جذب سرمایه گذاری کل و اشتغال مولد و پایدار حوزه صنعت و معدن در ۳ سال گذشته نشانگر سیر صعودی شاخص ها و در نتیجه، رشد و توسعه صنعتی شهرستان است. شایان ذکر است بررسی شاخص های فوق الذکر از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته، رشد قابل محسوسی داشته است.

وی گفت: این نوید را می دهد که در سال ۱۴۰۰ به مراتب شاهد رشد و توسعه خیره کننده ای خواهیم بود و در سال ۹۹ سهم اداره صمت از اشتغال تعهد شده فراتر رفت و از مرز ۴۶۰۰ نفر عبور کرده است که این آمار بدون احتساب آمار اشتغال در مجموعه توانمند و پویای معدنی و صنعتی گل گهر بوده است.

خواجویی بیان کرد: امیدواریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت امر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم در سال جاری که مزین به شعار« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» است، با حفظ وحدت موجود میان مسئولان شهرستان، معضل بیکاری را برای همیشه در شهرستان سیرجان رفع نماییم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان گفت: با توجه به انتخابات در پیش رو امیدوارم مردم فهیم و با بصیرت سیرجان بار دیگر حماسه حضور و مشارکت حداکثری خود را در پای صندوق های رای به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.