×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
رعایت حقوق مصرف کنندگان یک ضرورت است

به گزارش سیرجان خبر؛ دادستان عمومی و انقلاب سیرجان بر لزوم توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان در ارائه و توزیع مواد غذایی تاکید کرد و گفت:کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان ساماندهی میدان میوه و تره بار این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

مجتبی قدیمی درحاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار سیرجان که با حضور رئیس بسیج اصناف و رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شد، اظهار داشت: دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان در راستای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان؛ ارائه و توزیع میوه و مواد غذایی سالم با قیمت مصوب به شهروندان، رعایت مقررات بهداشتی، پیگیری حقوق عامه و ساماندهی میدان میوه و تره بار سیرجان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در این بازدید وضعیت بازار میوه و تره بار شهر سیرجان از نظر نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتور‌های خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که تعدادی از غرفه‌ها قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان عنوان کرد: بازار میوه و تره بار به صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان قرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قیمت وکیفیت اقلام در بازار و سطح شهر نیز بر مبنای فاکتور فروشنده‌ها رصد خواهد شد وتلاش دادستانی بر این است که گرانفروشی در بازار مورد رسیدگی سریع قرار گیرد و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.