×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
زائر سرای سیرجان در کربلای معلی ساخته می شود

به گزارش”سیرجان خبر”در جلسه ای که با حضور سردار حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، سرپرست فرمانداری، نماینده سیرجان و مسئولان موکب های این شهرستان در دفتر ستاد عتبات عالیات کشور در تهران برگزار شد و مقرر شد برای ساخت زائرسرای شهرستان، زمینی مناسب در حوالی حرمین خریداری شود.

سرپرست فرمانداری سیرجان و رئیس ستاد اربعین این شهرستان در این جلسه گفت: با هماهنگی و تعامل دستگاههای اجرایی و حمایت و همراهی ستاد بازساری عتبات و عالیات کشور مقرر شد هفته آینده با همکاری ستاد عتبات عالیات کربلا در عراق زمین این زائر سرا خریداری و برای ساخت آن با حمایت و کمک های مردمی و تخصیص اعتباراتی از سوی برخی شرکت های معدنی این زائرسرا احداث شود.

محمود آبادی افزود :برای ساخت این زائرسرا مبلغ پانزده میلیارد ریال تخصیص یافته که احداث آن کمتر از دوسال طول می کشد و ۳ موکب فعال این شهرستان در قالب یک موکب به زائران عتبات عالیات در اربعین و تمام ایام سال زائران سیرجانی می توانند از امکانات و خدمات این زائرسرا استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: برای زمین زائرسرای مشهد مقدس موکب سیرجان نیز در صدد هستیم زمین مورد نیاز در حوالی منطقه حرم مطهر حضرت امام رضا خریداری شود و این زائرسرا به زودی احداث و ارئه خدمات می کند.

در این جلسه رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات کشور هم از همدلی و همراهی مسئولین سیرجان تقدیرکرد و گفت : در این تصمیم و اقدام که برای خدمات بیشتر به زائران و مردم عزیر سیرجان است حمایت می کنیم و تلاش شما را می ستاییم.

پلارک افزود : این زائراسرا می تواند الگوی خوب کمکهای صادقانه مسئولین به مردم و زائران حرم حسینی باشد و قطعا حضرت امام حسین ع نیز شما و ما را حمایت می کند تا به زودی شاهد بهره برداری از این زائر سرا باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سید جلال موسوی

    با سلام . بزرگترین و ماندگارترین خدمتی که میشود به مردم سیرجان کرد همین است . انشااله که با همکاری و همدلی مردم ومسئولین به سرانجام برسد و فقط روی کاغذ نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.