×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
زنگ ایثار و مقاومت در سیرجان نواخته شد+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهل یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، آیین نمادین زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه دبیرستان (دوره دوم) سجادیه سیرجان با حضور تنی چند از مسئولان، اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد.

رییس آموزش پرورش شهرستان سیرجان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری سال تحصیلی جدید در شهرستان سیرجان انجام شده است گفت: در شهرستان سیرجان ۲۸۰۰کلاس درس برای آموزش ۶۴هزار دانش آموز سیرجانی مهیا شده است.

اکبر محیاپور اذعان کرد: شاهد آن هستیم که واکسیناسیون در کشور به سرعت در حال اجرا است و با گسترش واکسیناسیون و اطمینانی که نسبت به ایمنی دانش آموزان ایجاد خواهد شد، تعداد بیشتری از دانش آموزان در مدارس و فضاهای آموزشی حضور خواهند یافت.

وی گفت: سال تحصیلی جدید با سه رویکرد «تضمین سلامت،استمرار یادگیری، ارتقای کیفیت آموزش » آغاز شده است.

بر اساس اولویت‌هایی که مشخص شده است دانش‌آموزان مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری، دانش‌آموزان هنرستانی برای دروس مهارتی و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به مدرسه می‌روند.

وی گفت: سایر دانش‌آموزان، آموزش را فعلا از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) و مدرسه تلویزیونی دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموز کلاس اولی در مدرسه حداقل یکبار در هفته بوده و در ساعات طولانی نیست، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان کلاس اولی در مدرسه صرفا جهت آشنایی دانش‌آموز با مدرسه و معلم است و قرار نیست که روند آموزش صرفا از این طریق باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.