×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سرگردانی مردم؛ بی خیالی مسئولین

به گزارش “سیرجان خبر” متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد افزایش صف های طولانی مقابل جایگاه های سوخت CNG در شهرستان سیرجان هستیم که ناشی از تعطیلی تعدادی از جایگاه‌های سوخت است.

با وجود وسعت و جمعیت شهرستان سیرجان و شاهراه مواصلاتی جنوب به شمال کشور تنها ۸جایگاه سوخت ” سی ان جی” در این شهرستان وجود دارد که در حال حا ضر فقط ۳ جایگاه فعال است و ما بقی جایگاه ها یا تعطیل و یا با حداقل ظرفیت مشغول فعالیت می باشد.
این خرابی جایگاه های سوخت سی ان جی به موضوعی عادی در شهرستان سیرجان تبدیل شده است که سر در گمی و معطلی شهروندان را برای یک سوخت گیری ساده خودرو به دنبال دارد.
این در حالی است که حجم وسیعی از خودرو ها که روزانه تعداد زیادی از کارکنان مجتمع صنعتی معدنی گل گهر را از شهر سیرجان به این مجتمع و بالعکس انتقال می دهند و اغلب این خودرو ها گاز سوز هستند.

با توجه به گسترش استفاده از خودروهای گازسوز در جامعه، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان سیرجانی با مشکل کمبود جایگاه سی ان جی و خرابی پمپ‌‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و ساعت ها در صف‌های طولانی سرگردان می مانند.

اما مسئله مهم‌تر خراب بودن پمپ‌های جایگاه‌های سی ان جی است که موجب طولانی‌تر شدن صف‌های این جایگاه‌ها می‌شود و عدم استفاده از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی ان جی و در نهایت منجر به نارضایتی مردم شده است.

یکی از رانندگان خودروی گاز سوز شهر سیرجان به خبرنگار ما گفت: اکثر جایگاه های سی ان جی این شهر به طور مرتب خراب است که این امر موجب شده ما رانندگان ساعت ها در صف طولانی تنها جایگاه فعال شهرستان وقت خود را سپری کنیم.

مکی آبادی یکی دیگر از شهروندان سیرجانی می گوید: جایگاه های  سوخت CNG در شهر هم پاسخگوی حتی خودروهای گاز سوز این شهرستان نیست چه برسد به خودروهای شخصی و عبوری که شبانه روز از این شهر عبور می کنند.

با توجه به موقعیتشهرستان سیرجان و قرار گرفتن در تقاطع محورهای مواصلاتی تهران  –  بندرعباس و کرمان  – شیراز باید هر چه زودتر مسئولین فکری به حال وضعیت جایگاه های گاز این شهر کرده تا دیگر شاهد خرابی های پی در پی این جایگاه ها در شهر سیرجان نباشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.