×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
شایعه تقسیمات جدید استان کرمان کذب محض است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”  چند روزی است که شایعه تقسیمات جدید استان کرمان به سه بخش با مرکزیت سیرجان ، جیرفت و کرمان همراه با نقشه تکمیلی آن مطرح شده است این شایعه که طی روز های گذشته روند نزولی به خود گرفته باعث شده تا برخی واکنش ها توسط مسئولان استانی را به خود نشان دهد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در خصوص انتشار این شایعه در شبکه های اجتماعی به خبرنگار ما گفت: اصلا هیچگونه بحثی در خصوص تقسیمات جدید استان کرمان مطرح نشده است و این خبر به شدت تکذیب می شود.

سهراب بهالدینی افزود:برخی از افراد سعی دارند با انتشار چنین اخباری ذهن مردم را مشوش کرده و نظر آن ها را به خود جلب کنند.

وی بیان کرد:بنده با شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس تماس گرفتم که ایشان هم بعنوان نماینده مردم این خبر را به شدت تکذیب کرده و از مردم خواستند به چنین شایعاتی دامن نزنند.

این در حالی است که روز گذشته فرماندار رفسنجان در واکنشی بی ربط به این موضوع گفته است که این تقسیمات جدید کارشناسی شده نیست و طراحی برخی از علاقمندان است.

ملا نوردی در اظهارتی جالب عنوان کرد:تبدیل رفسنجان به مرکز استان باعث ارتقاء سطح منطقه شده و خدمات بهتری به آن ارائه می شود و ما نیز علاقمندیم که این امر صورت پذیرد.

ما نیز امیدواریم که اگر زمانی این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد مسئولان کشوری با درایت بیشتری نسبت به موقعیت هر دو شهرستان را مورد سنجش قرار داده و قضاوت کنند اما از این نکته نباید چشم پوشی کرد که حمایت مسئولان سیرجانی از حقوق شهرستان نیز در تحقق این امر بی ثمر نخواهد بود.

نقشه مطرح شده در شبکه های اجتماعی

  1. سید

    شتر در خواب بیند پنبه دانه …..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.