×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
صعود مس به فینال جام حذفی با شکست استقلال

به گزارش“سیرجان خبر” دیدار استقلال و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در هوای برفی آغاز شده بود با برتری ۲ بر یک مس خاتمه یافت تا استقلال در خانه از رسیدن به فینال بازبماند.

برخلاف انتظار این تیم مس بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و لوسیانو ادینهو دقیقه ۷ ضربه خطا در پشت محوطه جریمه را به تور دروازه رحمتی و استقلال دوخت. با این گل شاگردان قلعه نویی به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امیر حسین صادقی در دقیقه ۱۲ به شادی مسی‌ها خاتمه داد و روی یک ضربه ایستگاهی ارسال شده با ضربه سر گل تساوی آبی پوشان را وارد دروازه رودباریان کرد.

بعد از این گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازی مس قرار داشت اما رد و بدل شدن ۲ گل زودهنگام احتیاط دو تیم را هم افزایش داده بود تا تجمع در میانه میدان و دل بستن به ارسال های بلند به سیاست غالب بازی در دقایق میانی نیمه نخست تبدیل شود. دقیقه ۲۵ ناگهان موج حمله تیم مس درون محوطه جریمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشیز ختم شد که رحمتی توپ را مهار کرد.

بعد از افت بازی تنها در دقیقه ۴۴ بود که شوت ادینیو یخ بازی را آب کرد که این توپ را هم رحمتی به زحمت دفع کرد تا در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک تمام شود.

در نیمه دوم بازی به جز چند شوت به دروازه و درگیری های میانه میدان اتفاق خاصی نداشت و گویا دو تیم از همان ابتدای نیمه دوم خود را برای رفتن بازی به وقت اضافه آماده کرده بودند با این حال در دقایق پایانی همه چیز عوض شد و ادینیو در دقیقه ۸۵ با استفاده از ضد حمله تیمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند با برتری ۲ بر یک در این دیدار به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

بدین ترتیب مس ۲۵ بهمن در دیدار نهایی جام حذفی به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. میزبان این دیدار فردا با قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.